blackeyedragon Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Topic sier en del da! Hvilken hovedkort synes dere er best, og har dere link til tester for de. Takker for svar! Jeg vurderer å kjøpe et nytt et vettu! Kortet skal vare bra, ikke for dyrt.. Og overklokkingsvennlig! Endret 9. april 2004 av blackeyedragon Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er litt lurt å si hvilken socket du skal ha da.... går ut fra at du skal ha socket A for du har jo AMD prosessor som det sto i profilen din..... Abit NF7-s 2.0 v er et bra overklokkings kort...... fant desverre ingen tester Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 du kan lese erfaringer og sånt på hw.no, men det vet du vel... Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Ok! Takker Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hallo Dette kortet er bra hvist det er socket a det er veldig overklokkingvenlig og det er ganske stabilt eg skal bygge meg en pc men dette hk om ca. 2 måneder du kan jo i tileg sette på disse RAM brikkene, de får du på PS DATA da har du noe som kan overklokkes mvh Dan Endret 10. april 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hallo Dette kortet er bra hvist det er socket a det er veldig overklokkingvenlig og det er ganske stabilt eg skal bygge meg en pc men dette hk om ca. 2 måneder du kan jo i tileg sette på disse RAM brikkene, de får du på PS DATA da har du noe som kan overklokkes mvh Dan Hehe! Takk, Da går jeg for den da! Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hva er egentlig best? Nvidia brikkesett eller Via brikkesett? Valget mitt ligger mellom KT6 HK-er og Nforce 2 Ultra 400! Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg sier kun 2 ord: Asus p4c800E-deluxe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jeg sier kun 2 ord: Asus p4c800E-deluxe Lurt valg til socket A Men tilbake til topic, nforce2 ultra 400 er det beste chipset'et til A for tiden. Skal du overklokke, kjøp Abit nf7-s, skal du ikke overklokke burde du se på hvilke onboard fasiliteter du trenger og kjøpe det billigste nf2 kortet du finner med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå