aklla Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Her kan jeg være enig. Men jeg tror at hvis noen utgreier om hvordan balanseorganet virker, beviser det sikkert at balanseorganet bare består av flere sanser. Det blir for eksempel vanskeligere å holde balansen med lukkede øyne og med støy. Jeg går ut ifra om hvis følelsene i balanseorganet hadde forsvunnet, hadde vi måtte holde balansen utelukkede gjennom øynene. Dette med å vite hvor mye vi skal ta i, når vi løfter objekter, er utelukkende 100% hjernen i samarbeid med syn og følelser + erfaringer. (Jeg har ofte, OFTE feilberegnet). hvis balanseorganet hadde forsvunnet, så kunne vi glemt å sykle, og det hadde blitt vanskelig å gå, dette organet er veldig viktig. når vi er svimle, så funker ikke balanseorganet slik det skal, og det er ikke lett å gå når man er svimmel, men tenk deg å være svimmelx5 hele tiden astronauter opplever at balanseorganet ikke virker, men så kan de jo ikke dette heller, da de er vektløse Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er vel forskjell på sanser og såkalte koordinative egenskaper. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er vel forskjell på sanser og såkalte koordinative egenskaper. Riktig. Det er jo viktig for oss å forstå kroppspråk, sammenhenger, lyder, bokstaver osv. Dette gjør det dog ikke til sanser. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 vel, ikke at jeg har den sjette sans, men jeg har en kompis som bodde i et stort kråkeslott i mostadmarka (hommelvik) og der var det dritt skummelt og gå på do det var en sånn pipe der, og jeg hatet alltid og gå forbi den. Nå har de flyttet ut, og en synsk dame flyttet inn, hun fortalte Rasmus, (som kompisen min heter) at en nazist ble drept akkurat ved pipa dritt skummelt... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva i ALLE dager er det du snakker om, mann? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kaaaaanskje det er på tide å trekke i tvangstrøya igjen, ja. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 vel, ikke at jeg har den sjette sans, men jeg har en kompis som bodde i et stort kråkeslott i mostadmarka (hommelvik) og der var det dritt skummelt og gå på do Nei, desverre.det var en sånn pipe der, og jeg hatet alltid og gå forbi den.Vent! Ikke en sånn pipe oppå taket? De er drittzkummel azz. *grøzze*Nå har de flyttet ut, og en synsk dame flyttet inn, hun fortalte Rasmus, (som kompisen min heter) at en nazist ble drept akkurat ved pipa Åja. Jeg ser poenget.dritt skummelt...... at noen klarer å få noe så usaklig ned på papiret? Jess. Du har så evig rett. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 OMFG, rasmus har fått fatt i passordet mit er det flere slike innlegg som man ser det ikke er jeg som har skrevet??? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Uansett, prøv å hold en gjenstand (gjerne en skarp metall-ting som kniv eller nål) mellom øynene forran panna og nærmt den, nesten helt inntil huden. Noen kjenner en kilende følelse når de gjør dette. Oi. Det kilte ja. Har følt i 5 min at jeg må nyse pga det. Men jeg fikk samme følese om jeg brukte en metal ting eller et gammelt dumleklubbepapir. Med meg gikk det kun med metall. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Funker med en finger på meg, med metall gjør det nesten vondt :/ Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Teknologi og Vitenskapsforum. Ikke nervesenterstimuli-forum. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Teknologi og Vitenskapsforum. Ikke nervesenterstimuli-forum. Nevrologi er en vitenskap Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Teknologi og Vitenskapsforum. Ikke nervesenterstimuli-forum. Nevrologi er en vitenskap Sant, sant. Jeg var bare litt spydig mot disse troende her inne. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg klarte å gjette riktig på hvilket kort som ble trukket nestegang 4 ganger på rad, når min bror viste meg det først. eks: 5,3.8.3osv og jeg var på klassetur en gang på lensemuseum, og så var det masse folk som gikk bortover sånne trestokker som lå på vannet, og så sa jeg. Han der (kim eddie som han het) kommer til å falle uti vannet før han når land, og det gjorde han rett før han kom seg til land. Og mange ganger ser jeg ting jeg har drømt at skal sje. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen ganger så føler jeg at jeg har opplevd det før eller vert i den situasjonen før uten å huske når føles litt rart. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen ganger så føler jeg at jeg har opplevd det før eller vert i den situasjonen før uten å huske når føles litt rart. Det kalles Deja Vu, og du lese mer om det her. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Olaff, Virker som at du har god intuisjon. Jeg har det jeg og Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Teller dette som en 6 sans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå