bjaa Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Den buggen er slik at viss man kjører med Suzuki Pike peake bilen på en spesiel bane med spesielle innstillinger så flyr den og får en vannvittig fart Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 haha! det var da en eksepsjonelt rask mini da.. Tror jeg skal ut i ATV'en å kjøre opp bakken i 2000 km/t... Snakker du om Escudo'en? eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Mini Cooper S i Sølv eller Rød er bare drømmebilen da Endret 10. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 haha! det var da en eksepsjonelt rask mini da.. Tror jeg skal ut i ATV'en å kjøre opp bakken i 2000 km/t... Snakker du om Escudo'en? eller tar jeg helt feil nå? ja, Escudo'en Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 det var jo en fyr i texas som ble tatt for å kjøre i 410 km\t altså raskere enn noen standardprodusert bil i verden kan kjøre Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 det var jo en fyr i texas som ble tatt for å kjøre i 410 km\t altså raskere enn noen standardprodusert bil i verden kan kjøre i texas sier du? Kan det ha vært en ûbertrimma Viper kanskje? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 det var jo en fyr i texas som ble tatt for å kjøre i 410 km\t altså raskere enn noen standardprodusert bil i verden kan kjøre Eller en Corvette sledgehammer som har toppfart på 412km\t fra "fabrikken"... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) De som tok ham med radaren burde kanskje ha tenkt litt over tallet FØR de sendte ham boten! Og hvis han under noen slags omstendighet hadde klart å gjort noe med Minien sin slik at den kunne kjøre så fort tror jeg heller at jeg hadde gitt ham en medalje eller jobb i NASA! Edit: Glem editen min! Jeg leste feil! Endret 10. april 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mini Cooper S i Sølv eller Rød er bare drømmebilen da Rød med hvitt tak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 gi meg en cooper og noen hundre tusen liter med flytende hydrogen, så skal jeg få den opp i 3 000 km/t Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 gi meg en cooper og noen hundre tusen liter med flytende hydrogen, så skal jeg få den opp i 3 000 km/t Så du tror at motoren på en standard Mini klarer noe sånt? Tror du den klarer å holde seg på bakken? Tror du den har så stor tank? Tror du i det heletatt at den hadde klart vekten av så mye hydrogen? Tror du at kroppen din hadde klart noe slikt? MEN jeg tror ikke at det var helt seriøst det du sa heller da Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 gi meg en cooper og noen hundre tusen liter med flytende hydrogen, så skal jeg få den opp i 3 000 km/t Tror du i det heletatt at den hadde klart vekten av så mye hydrogen? Nå veier ikke hydrogen så veeeldig mye da...... 0.00001 per m3 eller no Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg hadde ikke planer om å ta hydrogenet i tanken da, jeg bare sier at hadde jeg har så mye hydrogen og en cooper hadde jeg fått den opp i den farta Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mini Cooper S i Sølv eller Rød er bare drømmebilen da Rød med hvitt tak Eller den nice mørke grønne metalic fargen. Hvor bilen ser svart ut på avstand. Er det ikke boblen som faktisk vil lette om du får den opp i ca 300 km/h pga "mexico" effekten (Husker ikke akkurat hva den heter) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ja skulle gjerne hatt en bil som kunne kjøre i den hastigheten Det ville du nok ikke. Finger'n ut av vinduet, og det var den finger'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå