Steikern Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 heizan jeg har prøvd og få tak i Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 uten ice matt. jeg har den musen nå men den begyner og blill gammel når du ser på den ser den ut som ny den jeg har men når du skall holde på den så er side knappen løse og dobel klikka knappen løs. og så er den klisete umulig og få vekk det kliise på musen har vaska den med salo skura mussa men det er sån klister på på miden av mus. Men er det noen som vet hvor jeg få tak Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 uten icemate har allerde solgt en icemat til 150 kr jeg taper jo noe sykt når får med ice mat som jeg ikke buker engang. Så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en ny Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 uten icemat hvis du vet det så skriv i vei legg hjerne med url til hjemme siden oxo :=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 En liten titt i prisguiden hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 En liten titt i prisguiden hadde ikke skadet. har sjekka der da, sjekka der før jeg skrev denne men der er det kun med icemat med. men du på prisguide kommer ikke alle produkter med da... så hvis det er noen som vet hvor jeg får tak i den uten den domme icemate så hadde det hvert flotters om du hadde skrivd det :=) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vet ikke om du har en spes årsak til å ville ha 3.0, men 4.0 versjonen av musa får du med/uten tråd i de fleste elkjop, expert butikker uten matte til ca 400.-. Elkjop har også nettbutikk, dersom det er relevant.... www.elkjop.no Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Vet ikke om du har en spes årsak til å ville ha 3.0, men 4.0 versjonen av musa får du med/uten tråd i de fleste elkjop, expert butikker uten matte til ca 400.-. Elkjop har også nettbutikk, dersom det er relevant.... www.elkjop.no hmm... er vant til den og den er sykt deilig og game med, Så hvis noen vet hvor jeg får tak i mircrosfot intellimouse explorer 3.0 uten icemat da så skriv i vei ? skall ikke ha tråd løs Endret 9. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Enig i at Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 er en sykt bra gaming mus, men etter min mening er Microsoft IntelliMouse Explorer v.4.0 enda bedre. Tror meg du kommer ikke til å angre på et bytte. Tar absolutt ikke lang tid å venne seg til den nye. Har hatt begge musene og har vært veldig fornøyd med begge, men 4.0 blir nok min klarer favoritt! Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg presterte å kjøpe 4.0 til min nye maskin, men etter en uke innså jeg at denne var helt på trynet og sendte den tilbake i henhold til angreretten. Ting jeg ikke kunne fordra: * "trinnløst" hjul gjorde at jeg fikk problemer når jeg skulle skifte våpen fortest mulig i spill * det var noe rart med tommelknappene, selv om jeg ikke lenger kan huske eksakt hva som plaget meg med dem * hjulet kunne bøyes sidelengs for å scrolle sidelengs i websider og slikt. dette synes jeg gjorde hjulet ubehagelig å bruke og det er fanden ikke ofte jeg bruker rullefeltet i bunnen av noe som helst vindu likevel. om det nå skulle bli nødvendig å scrolle den veien, bruker jeg som regel "scroll-med-musebevegelser" funksjonen som mange programmer støtter. toggler denne på og av ved å trykke på hjulet. Kjøpte min 3.0 mus fra hwb, men jeg tror det var en av de 3 siste de hadde på lager som var uten icemat. Jeg foretrekker func musematte selv. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Må legge til at jeg har en v4.0 mus, det trinnløse skrollehjulet plaget også meg i begynnelsen, men nå er jeg vandt til det og liker det faktisk. Liker også resten av knappene bra. Personlig begynte jeg med 5.0 versjonen av intellipoint, men oppdaget fort at 4.12 versjonen passet meg og spillene mine bedre. Ulempen med å bruke 4.12 er at sidescrollingen ikke funker, dersom det er viktig..... Sideskrolling er sikkert praktisk dersom man kjører på lave oppløsninger, men ellers ser jeg ikke helt pointet. Man kommer heller ikke borti sidescrollingen tilfeldig, den er såpass stiv at man faktisk må presse litt. Ellers er vel 3.0 versjonen gått ut, de som er igjen med ice mat er vel mest sannsynlig ett restlager. Tipset blir som en nevnte å kjøpe en brukt.. eller prøve: http://www.proshop-direkte.dk (de har 3.0 versjonen til 289 dkk) Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvordan vet man om man har versjon 1, 2 eller 3? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg får vel også skryte litt av intellimouse explorer 4.0. Er meget fornøyd med musa, ergonomien, vekta, motstand og knapper. Det trinnløse hjullet var et lite irritasjonsmoment, men det er nok som mye annet et tilvenningsspørsmål. Jeg kan ikke si å ha blitt plaget av det i det siste. (bruker fUnC 1030 ja) DrErling Lenke til kommentar
kindings Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvordan vet man om man har versjon 1, 2 eller 3? Står på undersiden av musen, dersom lappen ikke er slitt bort. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 står bare intellimouse explorer, så da er det vel 1.0 da, eller? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 ja du trode det var 1.0 du RolloThomasi Endret 11. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 http://www.microsoft.com/products/info/pro...e38cdb&type=ovr Der har du direktelink til musa, hvor du også kan kjøpe den.. Personlig har jeg MS IE4.0, og syntes den er mye mer behagelig enn noen annen mus jeg har prøvd. Eneste jeg har å utsette, er at det til tider kan være vanskelig å skifte våpen i spill med trinnløst hjul, men det venner man seg gradvis til. Mitt hjul er også litt løst, og det er irriterende.. Men den ligger perfekt i hånda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå