Gå til innhold

AMD 64

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sitter her ved siden av en kamerat med samme Shuttle SN85G4 som meg. Av hardware så har han en AMD 64 3000+ mens jeg har en 3200+. Aida viser prosessoren hans som 3200+, altså samme som min, eneste forskjellen er cachen.

Dere andre med 3000+ prosessorer; viser aida den som 3200+ eller 3000+?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Sjekk nå bare hva BIOS booter den opp som da. Hvis BIOS viser 3000+ og Aida viser 3200+ så stoler jeg heller på BIOS  ;)

-Stigma

Skal gjøre det asap.

Edit: Finner ikke frem i Bios.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Sjekk nå bare hva BIOS booter den opp som da. Hvis BIOS viser 3000+ og Aida viser 3200+ så stoler jeg heller på BIOS  ;)

-Stigma

Skal gjøre det asap.

Edit: Finner ikke frem i Bios.

Du trenger ikke "finne frem" i noe som helst...

Når maskinen starter, der hvor den viser hvor mye ram du har, og hvilke IDE-enheter (harddisker og CD-rom ect.) du har, så står det også hvilken CPU du har.

OBS1: Om det går for fort for deg å lese, så kan du på mange hovedkort bruke "pause" knappen for å fryse bildet i oppstarten.

OBS2: Ferdigpakke-maskiner (fra produsenter som Hewlett-packard osv.) har av og til logoer som dekker over denne informasjonen når du starter. Da må du i såfall finne en option til å slå den av i BIOS om du vil sjekke. Det står også selvfølgelig i BIOS hvilken frekvens maskinen kjører på...

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...