Atomet Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei, jeg lånte bfv, så syntes jeg at det var så bra at jeg bestemte meg for å kjøpe en egen kopi. Men jeg vet ikke om jeg gidder å installere det på nytt. Så finnes det en enkel måte å bytte cd-key på? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det tar 10-15 minutter å installere det på nytt. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Det tar 10-15 minutter å installere det på nytt. Takk for svaret, jeg vet jo at det egentlig ikke tar så lang tid men en re-install. men jeg lurer fortsatt på om det finnes en enklere måte. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 run>regedit>HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Vietnam\ergc Tror dette er cd-keyen. vet ikke helt, men husk å kopiere først, tilfelle det ikke er så kan du bare lime det inn. Dette gjøres på eget ansvar, du kan ikke holde meg skyldig hvis BF: Vietnam blir "fucka" Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Den tiden du brukte på å lage, lese, og besvare denne topicen, kunne du brukt på å legge inn spillet igjen. Jeg tviler på at du har en kjøpt versjon... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Den tiden du brukte på å lage, lese, og besvare denne topicen, kunne du brukt på å legge inn spillet igjen. Jeg tviler på at du har en kjøpt versjon... erm, og poenget med å bytte key er da? Skjønner godt at han ikke gidder å innstallere det på nytt, tar tid pluss at alle bindind og settings på stilles på nytt... buddylister +++++ Du finner programmer for å bytte cd-key hvis du er for lat til å gjøre det selv Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ' date='11/04/2004 : 05:04'] Den tiden du brukte på å lage, lese, og besvare denne topicen, kunne du brukt på å legge inn spillet igjen. Jeg tviler på at du har en kjøpt versjon... erm, og poenget med å bytte key er da? Skjønner godt at han ikke gidder å innstallere det på nytt, tar tid pluss at alle bindind og settings på stilles på nytt... buddylister +++++ Du finner programmer for å bytte cd-key hvis du er for lat til å gjøre det selv Jess, men han har også starta en post, hvor han sier at han blir kicka pga, "ja hva som helst"... Kan jo virke litt mistenkelig, da man kun kommer inn på crackservere med en ulovlig versjon... Men no offence altså! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 faktisk, hvis man velger å ikke slette backup filene, blir profilen lagra...beholder alle settings og slikt...kanskje ikke gfx settings da...men det er jo ingenting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå