Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Har en Logitech cordless mouseman wheel som bare sluttet å virke. batteriene er gode og signalet sterkt. Har prøvd å rengjøre rullene som gnisser mot ballen, men det hjalp ikke, tok ut ballen og prøvde å bevege rullene med fingeren men bare vertikalen virker. Åpnet den og sjekket for støv på sensoren, men den er orgså ren. siste forsøk var å laste ned nyeste driver som jeg la inn. fremdeles dødt. Hva kan det være? Ingen deler er slitt. Har heller ingen virus ifølge NAV 2003 som er oppfatert og som har surret og gått siden det ble installert. Edit: hmm oookey, nå virket det helt fint i 5 sekunder... Endret 9. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kan det være driverene? Det kan jo også være en fabrikasjonsfeil, hvor gammel er musen din? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Prøvde å oppdatere driverene, hjalp ikke...Det skjedde bare sånn plutselig også, rart. Den er ca 2-3 år gammel. Nå funker den av og til hvis jeg rister den - Kaste i søppla og kjøpe ny så snart butikkene åpner igjenn. Noen som vet om det er noe åpent på lørdag eller? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Tror det spøker her, plutselig virker den som ny. Var nok å true med å kaste den tydeligvis Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tror det spøker her, plutselig virker den som ny. Var nok å true med å kaste den tydeligvis Da er vel problemet løst? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 kan hende det var dårlig signaler til den horizontale føleren til musa... Hvis du ikke er redd for å ødelegge musa, prøv å åpne den, og se om noen av kablene eller komponentene er løse. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Har nå opperert litt i musa og inni den hadde det kommet noen hårstrå fra kattebeistet, det har tydeligvis forstyrret endel saker inni den så jeg har fjernet det jeg så med en tape bit og pinsett. Den var lett å skru på ihvertfall og det er ingen fremmedlegemer inni den nå, håper den holder ei god stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå