Gå til innhold

Mus som ikke vil horisontalt

Anbefalte innlegg

Har en Logitech cordless mouseman wheel som bare sluttet å virke. batteriene er gode og signalet sterkt. Har prøvd å rengjøre rullene som gnisser mot ballen, men det hjalp ikke, tok ut ballen og prøvde å bevege rullene med fingeren men bare vertikalen virker. Åpnet den og sjekket for støv på sensoren, men den er orgså ren. siste forsøk var å laste ned nyeste driver som jeg la inn. fremdeles dødt.

Hva kan det være? Ingen deler er slitt. Har heller ingen virus ifølge NAV 2003 som er oppfatert og som har surret og gått siden det ble installert.

Edit: hmm oookey, nå virket det helt fint i 5 sekunder...

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å oppdatere driverene, hjalp ikke...Det skjedde bare sånn plutselig også, rart. Den er ca 2-3 år gammel.

Nå funker den av og til hvis jeg rister den - Kaste i søppla og kjøpe ny så snart butikkene åpner igjenn. Noen som vet om det er noe åpent på lørdag eller?

Lenke til kommentar

Har nå opperert litt i musa og inni den hadde det kommet noen hårstrå fra kattebeistet, det har tydeligvis forstyrret endel saker inni den så jeg har fjernet det jeg så med en tape bit og pinsett. Den var lett å skru på ihvertfall og det er ingen fremmedlegemer inni den nå, håper den holder ei god stund til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...