brukernamn Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Då eg var inne på sida til nVIDIA såg eg en Goforce-reklame. Er det noke eg berre ikkje har fått med meg eller? Har i alle fall ikkje hørt om det før, så eg tenkte eg kunne seie ifra. Her er det: www.nvidia.com Hadde uansett vert litt morro å sett ka dissa prosessorane klare å mane fram i forhold til etablerte på markedet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 de skal produsere grafikk chips for mober tror jeg.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er riktig at nvida har laget/vist frem noen grafikk prossesorer for mobiler. Senest på CeBit så ble det vist frem en god del mobiler med denne prossesoren. Som jeg vet så vil disse først og fremst bli brukt i 3g telefoner, som vil trenge god grafikk. Før har disse prossesorene vært for store,brukt for mye strøm og skjermene har ikke klart å utnytte den fordelen en skikkelig prossesor gir... Men nå derimot Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Hmm... Ikkje værst.. Kanskje eg kan bruke samme grafikkprodusent i mobilen som pc'n om ei stund då Det blir jo sikkert ikkje så værst grafikk når en spesialist på området blir satt i sving. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Betyr ikke at det blir pc grafikk eller at grafikken blir uber..... Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Sjølsagt ikkje, men dei drive no med mobile grafikkbrikker fra før av så har sikkert litt erfaring, og dessuten sikkert mange gode kort på lager. Burde sikkert snart vere mulig å få et vanta-kort lite nok til å passe i en mobil, eller kanskje et tnt Det hadde jo vert fett Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 PX00 takler jo playstation grafikk. Syntes det er ganske imponerende for en telefon. Om noen år blir det vel Playstation 2 kvalitet på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå