Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på rad 59 måtte også alt ned fra bordene, dette skjedde selvfølgelig mens jeg ikke var her så en tumsing slang alt ned på gulvet, ikke arti å finne sin 2 uker gamle 19'' lcd liggenes i møkk på gulvet :cry:

men etter at den ble vasket og kom på bordet igjen ble den og jeg glad :)

Endret av venomzorg
Lenke til kommentar

hmm...

sjekket nedlastning med itavisens speedometer:

 

ITavisen.no speedometer resultat:

 

IP-adressen xxx.x.xx.xxx lastet ned 889913 Bytes

på 75.078 sekunder.

 

Nedlastingshastighet: 95 kbit/s.

 

 

Det er hva jeg kaller gigabit linje!

 

Laster ned via dc fra andre på lan, gjnomsnittelig 35 kb/s..

 

H*****E! Betaler i dyre dommer for å komme hit... og dette nettverket? uff. Og veldig lite hjelpsomt crew.

Lenke til kommentar
på rad 59 måtte også alt ned fra bordene, dette skjedde selvfølgelig mens jeg ikke var her så en tumsing slang alt ned på gulvet, ikke arti å finne sin 2 uker gamle 19'' lcd liggenes i møkk på gulvet :cry:

men etter at den ble vasket og kom på bordet igjen ble den og jeg glad :)

Seriøst? Hadde en eller annet sørget for at min LCD lå på gulvet, ville jeg ikke vært han.

Lenke til kommentar

Med core-switcher fra HP er det jo ikke noe rart at det går rett til hel**te. HP lager bra PCer og printere, men når det gjelder switcher egner de seg best i det lavere skiktet. Når det er snakk om over 5000 brukere burde det nok vært satset på high-end switcher fra Cisco. Hvis nettverkscrewet også er amatører måtte det jo bare gå som det gikk. Å sette opp et så stort nettverk er ikke noe for nybegynnere.

Lenke til kommentar

jejejejejejeje.. Tror du skal være forsiktig med å si at switchene ikke takkler belastningen.

 

Forbindelsene mellom core virket grovt underdimensjonert og crew kunne umulig kjenne til switchene fra før av. Kapasiteten på switchene skulle glatt ha slukt trafikken om det hadde vært kablet så pakkene kunne komme frem og switchene var satt opp riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...