Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som de fleste problemene er ordnet opp i, må si jeg ikke ville ha vært den elektrikeren som ble kasta inn for å fikse et problem der det står titals kids å skriker og bærer seg uten noen form for takknemmelighet.

Anyways så synes jeg TG har blitt så kommersialisert! Noe problemene de har viser.

Det som antagelig har skjedd så har nettverk og strøm delen blitt lagt ut på anbud slik at den tilbyderen av utstyr og support med lavest pris får jobben. :w00t: Ergo alle som er involverte skal tjene penger! :w00t: Dette resulterer i dårlig utstyr og problemer for deltakerne. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Høres ut som de fleste problemene er ordnet opp i, må si jeg ikke ville ha vært den elektrikeren som ble kasta inn for å fikse et problem der det står titals kids å skriker og bærer seg uten noen form for takknemmelighet.

Får de ~2.5 millioner fra de besøkende, så får de jammensanten klare å rigge opp ting som funker fra dag 1. Det er 6 år siden jeg var på TG sist gang, og det virker ikke som om de har klart å luke ut problemene ennå.

Lenke til kommentar

Jeg er av de som sleit med slow ass speed og 20-30 sec disconnection hvert 2-3 min!

Folk fant ut av ved å sette nic på half-duplex, skulle det gå bedre! Det hjalp lite for mitt vedkommende..

Men midt under dag en hadde vi en litt større nettverkskrasj, i 10 min eller noe..

Det som var det store vendepunktet var da vi "disabla" nettverket og starta det på nytt, med ny IP (ipconfig /renew) fikk vi fart på sakene!

Da fikk vi plutselig 30 Mbps og stabilt nettverk, har ikke pinga ut en eneste gang etter det! Akkurat nå er gjennomsnittlig båndbredde i følge speedometeret ca 10 Mbps..

Dere som sliter, prøv det?! It's worth a shot, ey?

Ikke husk å være sosiale da, snakk med folk du ikke kjenne.. Kanskje du får deg en ny venn :thumbs:

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Sånn, da var jeg av de heldige for en gangs skyld. Ting virker som de skal, 20 mb/s på speedometertesten, livet er herlig! Nå kan hjemmesitterne ta de nedsettende ordene og putte på et sted hvor solen aldri skinner ;)

Jeg sitter hjemme og erger meg over at naboen og IKKE jeg dro til TG... :(

Lenke til kommentar

Vel idioter som mekker på pc'en sin slik at det blir jordfeil burde bli skyt. Det er farlig for enkelte folk. Og om du er virkelig uheldig kan du faktisk bli bra skaddet og til og med drept. Spørs hvor mye hjertet ditt tåler ol.

Men nok om helse og sikkerhet.

Det er IKKE elktirkerens feil at strømmen går ut. Det er et par idioter med dårlig utstyr. Vanligvis da. :wallbash:

Og HP sine core-switchene er ikke beryktet for å være lett å ha med å gjøre. Men det er vel ikke en linux hakker i år også da. :lol:

Lenke til kommentar

Vi på rad 20 sitter med internett med en hastighet på 10kb\s tar jo år og dag, pluss at farten på internettet suger hardt, 10kb\s nå rman laster ned fra andre, det er jo nesten meningsløst og være her, vi har sagt i fra til crew, men fikk bare en frekk tilbake melding " gratulerer dere har internett, dere har ikke noe og klage på ".

Vurderer og dra hjem..

Lenke til kommentar

Vel, synes OL var mye bedre, bedre planlegging osv. Generelt hyggeligere også..

Men men. Er jo morsomt å dra på Lan. Men synes crewet her er bare sure og grinete. De vil liksom ikke se at når vi har betalt for å komme inn, så har vi rettigheter for alt som har blitt lovet. Jeg betaler ikke 600 spenn++ for å sitte først 12 timer uten nett, så opp på nettt, men tregere linje enn jeg har hjemme....

Nei dette blir for dårlig, skjerpings TG!!

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Drar man på TG for og spille og overføre filer? NEI!!

Vel, når man sitter hjemme til daglig med ISDN eller enda værre modem, så mener jeg av personlig erfaring at filoverføring er en veldig stor del av lanet.

Tenk før du skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...