Oovz Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Sånn, da var jeg av de heldige for en gangs skyld. Ting virker som de skal, 20 mb/s på speedometertesten, livet er herlig! Nå kan hjemmesitterne ta de nedsettende ordene og putte på et sted hvor solen aldri skinner Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Høres ut som de fleste problemene er ordnet opp i, må si jeg ikke ville ha vært den elektrikeren som ble kasta inn for å fikse et problem der det står titals kids å skriker og bærer seg uten noen form for takknemmelighet. Anyways så synes jeg TG har blitt så kommersialisert! Noe problemene de har viser. Det som antagelig har skjedd så har nettverk og strøm delen blitt lagt ut på anbud slik at den tilbyderen av utstyr og support med lavest pris får jobben. Ergo alle som er involverte skal tjene penger! Dette resulterer i dårlig utstyr og problemer for deltakerne. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Og så har jo jeg fått opp Fragle/tG cam da... Er ikke sikkert den fungerer hos alle, har noen problemer innenfor tG. Men for all del, prøv! Og så er det en egen chat og greier.... http://194.0.44.106:8080/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Høres ut som de fleste problemene er ordnet opp i, må si jeg ikke ville ha vært den elektrikeren som ble kasta inn for å fikse et problem der det står titals kids å skriker og bærer seg uten noen form for takknemmelighet. Får de ~2.5 millioner fra de besøkende, så får de jammensanten klare å rigge opp ting som funker fra dag 1. Det er 6 år siden jeg var på TG sist gang, og det virker ikke som om de har klart å luke ut problemene ennå. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jeg er av de som sleit med slow ass speed og 20-30 sec disconnection hvert 2-3 min! Folk fant ut av ved å sette nic på half-duplex, skulle det gå bedre! Det hjalp lite for mitt vedkommende.. Men midt under dag en hadde vi en litt større nettverkskrasj, i 10 min eller noe.. Det som var det store vendepunktet var da vi "disabla" nettverket og starta det på nytt, med ny IP (ipconfig /renew) fikk vi fart på sakene! Da fikk vi plutselig 30 Mbps og stabilt nettverk, har ikke pinga ut en eneste gang etter det! Akkurat nå er gjennomsnittlig båndbredde i følge speedometeret ca 10 Mbps.. Dere som sliter, prøv det?! It's worth a shot, ey? Ikke husk å være sosiale da, snakk med folk du ikke kjenne.. Kanskje du får deg en ny venn Endret 9. april 2004 av BeachDumb Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Sånn, da var jeg av de heldige for en gangs skyld. Ting virker som de skal, 20 mb/s på speedometertesten, livet er herlig! Nå kan hjemmesitterne ta de nedsettende ordene og putte på et sted hvor solen aldri skinner Jeg sitter hjemme og erger meg over at naboen og IKKE jeg dro til TG... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er det noe / mye joint-røyking på TG? () Takk for bildeserien forresten. Kult å se forumtryner. Er det noen på TG som oppfordrer folk til litt fysisk aktivitet? det er jo ikke digg med livsstilssykdommer som fedme Lenke til kommentar
L.. Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vel idioter som mekker på pc'en sin slik at det blir jordfeil burde bli skyt. Det er farlig for enkelte folk. Og om du er virkelig uheldig kan du faktisk bli bra skaddet og til og med drept. Spørs hvor mye hjertet ditt tåler ol. Men nok om helse og sikkerhet. Det er IKKE elktirkerens feil at strømmen går ut. Det er et par idioter med dårlig utstyr. Vanligvis da. Og HP sine core-switchene er ikke beryktet for å være lett å ha med å gjøre. Men det er vel ikke en linux hakker i år også da. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehe ser til at ting går bedre gitt. bra det. hadde tenk meg en tur dit og (lillehammer her) møte hw.no crewet og greier. ser sinnsykt kult ut vel håper dere koser dere da . Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Nettet funker 100% stabilt og vi har ikke den beste hastigheten ,men ting virker tilfredstillende nok.. Går rundt med USB disk jeg da =) Kjekt og ha snille kontakter =) Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vi på rad 20 sitter med internett med en hastighet på 10kb\s tar jo år og dag, pluss at farten på internettet suger hardt, 10kb\s nå rman laster ned fra andre, det er jo nesten meningsløst og være her, vi har sagt i fra til crew, men fikk bare en frekk tilbake melding " gratulerer dere har internett, dere har ikke noe og klage på ". Vurderer og dra hjem.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 vel, er det verdt de 600 for biltten + alt annet dritt man tar med seg? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Vel, synes OL var mye bedre, bedre planlegging osv. Generelt hyggeligere også.. Men men. Er jo morsomt å dra på Lan. Men synes crewet her er bare sure og grinete. De vil liksom ikke se at når vi har betalt for å komme inn, så har vi rettigheter for alt som har blitt lovet. Jeg betaler ikke 600 spenn++ for å sitte først 12 timer uten nett, så opp på nettt, men tregere linje enn jeg har hjemme.... Nei dette blir for dårlig, skjerpings TG!! Endret 9. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Drar man på TG for og spille og overføre filer? NEI!! Vel, når man sitter hjemme til daglig med ISDN eller enda værre modem, så mener jeg av personlig erfaring at filoverføring er en veldig stor del av lanet. Tenk før du skriver. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Haha bilde av Blib haha.. da vet jeg hvordan mod`n som satte advarsel på meg ser ut Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Fortell han som skriver på tavla at desverre staves dessverre. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Desverre er nok riktig skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå