zyrex Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vil nå si at Dag 2 var seriøst mye verre enn Dag 1.. aldri vært mer irritert.. men nå er det endelig skikkelig igang igjen.. Nettverket og internetten altså Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 The Gathering 2004: Dag 2 Dag 2 av The Gathering var på de aller fleste måter en kraftig forbedring av dag 1. Nettverket ble tilgjengelig for alle i løpet av dagen, og den generelle stemningen ble betraktelig bedre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Masse problemer med nettverk og Internett i går og. Dog litt mindre enn på Onsdag. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Helt enig med deg ZyreX.. har aldri opplevd makan til lan problemer som idag. Får håpe ting forbedrer seg Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hehe; mårnings Blib Tar vel en tur og hilser på iløpet av degen TG begynner å forbedre seg nå ja.. Nettet funker oppimot perfekt for meg nå! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tg begynner ikke å forbedre seg for 5 øre. Jeg tilhører den førstnevnte gruppen av folk, som overfører filer med 10-20 kB/s over LAN. Det holder ikke mål. Jeg mener, internett kan jeg greie meg uten, men jeg synes lanet BØR funke som det skal.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hehehe ga ikke blib noen advarsler til elektrikerne? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Og vi har fremdeles ikke fått flere strømbrudd på rad 33/34 etter eletrikerens arbeid, dog istedet så har vi hørt mange skrik og hyl fra brukere som har tatt i kabinettene sine Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Øyh! *Bitchslaps you back to the moon* Tregt nett er skitt. Intet nett er MEGET skitt. Ingen strøm, DET SUGER! Endret 9. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er selv ikke på TG av diverse grunner, men jeg føler med dere. Problemer på LAN er triste greier! Måtte det ikke gå med dere på langfredag slik som det gikk med Jesus. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) [whine]Ja, det er en gledens dag. Ny rekord på ITavisen også: 410kbit. Dessuten har jeg klart å laste ned et par % av en fil. Gj.snittlig hastighet 3/4kB/s. Så, ja, en storartet dag. [/whine] EDIT: Har rapportert feil ved min switch til Tech:Crew for en del timer siden. Alle på switchen har 400kbit eller mindre og har hatt det siden nettet kom. Syns det bør være grenser for uflaks. Det er spesielt irriterende når man spaserer forbi nabo-rekkene og ser 7MB/s på DC. Endret 9. april 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Treigt nettverk: Jaja, så tar den eine filmen av Jenna Jameson 2 dager da. Intet nettverk: Frecell, kabal, minesveiper. Ingen straum: Kabal Lenke til kommentar
handbook Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Glad jeg kuttet tg for 2 år siden.. Grunn: matforgiftning (jævla burgershappe i skipet, død over dere). Sååå nå sitter jeg hjemme og koser meg med strøm som funker, i-nett som funker, lokalt nettverk som funker (yes! ).. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Blib Endret 9. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Synes ikke dagen idag har vært noe bedre enn første dagen. Jeg var faktisk imponert over køsystemet. Det var mye mer effektivt enn ifjor. Jeg fikk ikke nett som var stabilt før ca 11-12 torsdag morgen. Effektiviteten gikk først opp, men plutselig har det blitt helt borte. Jeg hører nå til "vi som sliter med under 1mbps gruppen". Har også vært to strømbrud. Et onsdag og et torsdag. Sistnevnte var værst og tok ut tre hele rader. Mulig det var planlagt alt sammen, men jeg er IKKE imponert... Jeg føler meg mer snytt og skuffet.... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Blib ### kommentar fjernet av moderator ### Endret 9. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Tim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Blib ### kommentar fjernet av moderator ### Få se deg da som er så digg... Endret 9. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå