KrizZzo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 har kikket litt på en shuttle på ps data.... sjekk her Ønsker tilbakemelding... PS den skal muligens også brukes til litt spilling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 har kikket litt på en shuttle på ps data.... sjekk her Ønsker tilbakemelding... PS den skal muligens også brukes til litt spilling... Så bra ut den, men det er ikke en Shuttle. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hva er forskjellen på en slik og en shuttle da? produsenten? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er en SFF pc. (Small Form Factor) Samma som Shuttle, bare ikke samma merket. Jeg synes maskinen var ganske bra, du skriver litt lite om hva du skal bruke den til. Men den er nok en ypperlig kontormaskin, med mulighet for spilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Merk at skjermkort er integrert. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 ja men det er jo også en AGP port ledig da ... hvis det som er integrert ikke holder mål da.... men går det an å ikke bruke det som er integrert da å bruke et AGP-kort? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 som en vanlig enkel kontor-PC så syns jeg det er hjerterått og betale 7500 kr. for maskinen (uten skjerm, tast, mus) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ja men det er jo også en AGP port ledig da ... hvis det som er integrert ikke holder mål da.... men går det an å ikke bruke det som er integrert da å bruke et AGP-kort? Joda, det går helt fint. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 som en vanlig enkel kontor-PC så syns jeg det er hjerterått og betale 7500 kr. for maskinen (uten skjerm, tast, mus) Enig. Kan vel neppe være nødvendig med SFF (som er relativt dyrt) på et kontor? Du kan tross alt få en tilsvarende maskin rimeligere enn det ved å velge en ATX-løsning. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) hmm... hvis du skall ha den pcen så må du kjøpe deg nytt grafikkort! det skjermkorte der holder kun til de spilla som følger med windows som kabal. 128 mb på grafikkorte stjeler min fra pcens min så da får du 128 mb minne mindre en det som følger med :=)¨ Det er ikke agp 8x på hovedkorte så du vil ikke få like bra ytelse på skjermkort hvis du kjøper et skjermkorte med agp 8x, alle nye skjermkorte har jo agp 8x, så ta en annen shuttle pce du, eller det kommer jo an på da! Endret 9. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Viss jeg var deg vill jeg tatt utgangspunkt i denne og fylt på med de komponentene du måtte ønske. Endret 9. april 2004 av t0bben Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er ikke agp 8x på hovedkorte så du vil ikke få like bra ytelse på skjermkort hvis du kjøper et skjermkorte med agp 8x, alle nye skjermkorte har jo agp 8x, Det er minimal forskjell i ytelsen mellom 4x og 8x AGP og de fleste tilfellene er det ikke noe forskjell i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå