spetter Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Asus A7n8x Deluxe rev 2 vs Asus A7n8X-E Deluxe Er det noe poeng å skifte kort til E versjonen ? Er det noe å tjene / hente inn på dette hamskifte av hovedkort ? Stabilitet / hastighet / nyere teknologi / osv ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Er det andre forskjeller på A7N8X og A7N8X-E enn GigabitLAN og 400Mhz? Trur du bør halde ved det du har nå og heller skifte til 64bit når den tid kjem. Endret 8. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Var det jeg trodde selv ja.. Trenger ikke Gigabit Lan, og deluxe rev 2 kan kjøres på 400Mhz på cpuen selv om dette ikke officielt støttes.. Hepp.. synes det er litt for tidlig med 64bit, selv når det kjem for fullt så har de vell ikke utviklet programvare til disse som utnytter 64biten.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Selv har jeg gått fra nForce2+XP2600 til nForce3+AMD64 3000. Jeg er meget fornøyd og syns det nye oppsettet er mere stabilt. Endret 9. april 2004 av thunstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå