Gussmen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hei på dere alle sammen. jeg lurer på den server hvor vi kunde byge hus på Internett-e det hva et litt program som man laset ned så fikk vi til gana til noe planeter som vi kune bye hus på og snake med andre folk der. Endret 8. april 2004 av Gussmen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tror du skal roe litt ned med drikkevarene i natt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vi drikker ikke på helligdager, gjør vi vel? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Selvfølgelig drikker vi på helllidager.....hva skal man ellers bruke helligdagene til? mvh Pantera Lenke til kommentar
Gussmen Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Det hjelp meg litt å drikke. jeg finer ikke det jeg letter etter da. vis dere ikke vet svar så ikke svar da jeg litter etter en plass der jeg kan byge et slik Visual hus hilsen Gussmen Endret 9. april 2004 av Gussmen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det hjelp meg litt å drikke. jeg finer ikke det jeg letter etter da.vis dere ikke vet svar så ikke svar da jeg litter etter en plass der jeg kan byge et slik Visual hus hilsen Gussmen Altså, posten din er UFORSTÅELIG. Kan du vennligst prøve å formulere deg en stor smule bedre? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Snakker han ikke om det derre hw.no nabolaget hus ting.? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) ...blablabla..hva skal man ellers bruke helligdagene til? gå til gudstjeneste, be, lese litt i biblelen, synge salmer. hva ellers? det er ivertfall det jeg bruker helligdagene på Endret 9. april 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Gussmen Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Dette jeg leter etter er en server som man kan byge Visual hus på. Som går på nette. Jeg husker ikke hvor det hva eller hvor det ligger nå. For å bruke den server så må man måtte laste ned et litt program får og kom inn. Vi dere ikke for står det så må dere fine på noen å gjøre eller å svar på noe som dere ikke har peiling på Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 byge Visual hus... mener du å bygge et virtuelt hus? Som i pixelstreet på hw.no? Eller er det no planteration-ripoff-greier du sikter til? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ' date='09/04/2004 : 21:52'] - skjønner ingenting jeg. Da er vi to. Jeg gjorde et forsøk, men på andre gjennomlesning slår det meg hvor utrolig intetsigende fremstillingene her er. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hmm har på følelsen at personen er døv og ble bannet for ikke så lenge siden. *holde kjeft* Lenke til kommentar
Gussmen Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Nei glem det. jeg skal fine det så skal dere få se hva jeg mener. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du kan ihvertfall PRØVE å skrive litt forståelig Norsk. Det er ikke pga. INNHOLDET i det du sier vi ikke skjønner en dritt, det er fordi du er språklig totalt inkompetent. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 HAHAHAHAHA ! Må le av denne posten! Lenke til kommentar
Gussmen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 jaja en litt feil her å dere skader vel ikke noen vel?? men vis dere ikke kan les dette så sier det nok om dere da. hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jaja en litt feil her å dere skader vel ikke noen vel?? Det er ikke "en liten feil her og der", det er gjennomført umulig å skjønner hva du forsøker å si. jeg beklager om jeg tramper på føttene dine (være det seg fordi du ikke er godt innført i språket eller dysleksi eller andre grunner), men vær så snill, PRØV å formulere deg sånn at vi forstår det. Lenke til kommentar
Gussmen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 dysleksi man vel si det heter. ja jeg skal prøve formulere med litt bedre. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Folkens lær av HalTan - det går an å påpeke at det er vanskelig å forstå noen uten å gjøre det på en krenkende måte. Advarsler utdelt. on topic: Greit, det er et litt teit eksempel, men er det noe ala mumseby du leter etter? Et slags online liv hvor du flytter inn i ev virtuell by og snakker med de andre innbyggerne? Endret 10. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå