mirene Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Jeg har et Chieftec midi tower med 340W PSU. Dette ble kjøpt i 2001. Saken er at jeg nå har : 9 HD (ja 9 hardisker) (de 2 siste diskene er ikke instalert enda) DVD brenner Radeon 9800 PRO Onboard RAID PCI Raid controler 1GB RAM 2 kabinetvifter MSI KT6 DELTA-FISR hovedkort http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119677&cks=PRL Jeg vet jeg må ha ny PSU men lurer på hvilken jeg børr kjøpe. Den må ikke være spessielt stille men gi mye Watt for penga.Kombinert med kvalitet. Ikke for dyr eller for billig Kunne jo tenkt meg å kjøpe et Chieftec BIG tower.Men det har "bare" 360W. Ikke store forskjellen,fra det jeg har nå. (340W) Noen som kan hjelpe ? Endret 8. april 2004 av mirene Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du kan kjøpe deg bigtoweret, bruke din "gamle" 340 watter + 360 wattern slik at alt får nok strøm. Men da må du ha en slags seriekobling av av/på knappene slik at de starter samtidig. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Noen som hvet hvordan en går frem/link til guide,for å bruke et 360W+340W PSU sammtidig ?? Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei! Bruker et chieftec 360watts psu, dette trekker min xp3200+ og 10stk harddisker uten problemer Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Om du er redd for lite effekt av nåværende PSU, så kan jeg trygt anbefale Enermax sin 550W PSU... den er knall! Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Eller en greiere løsning er bare grave fram et gammelt AT powersupply. Siden det har en greiere powerknapp så kobler du disker og optiske enheter til det og kjører det andre på det vanlige PSU'et. Bare husk å skru på AT før ATX... Hvis du ikke vil det ville jeg investert i et kraftig Enermax eller Antec PSU...de har god kvalitet og gir gjerne mer enn de er spec'et til Cobos Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 har ikke OK.no en guide for å bruke flere PSUer i samme maskin? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 har ikke OK.no en guide for å bruke flere PSUer i samme maskin? Er vel overklokking.no du mener? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 En ting med så mange fobrukere er å ikke spare på penga... NEI! qtec sine 550w er ikke like bra som enermax sine 550w! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå