alex100 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Heisann. (Jeg vet ikke en plass som passer bedre, og en plass der det holder flere PS-spesialister til enn Web-design. Det er derfor jeg spør her, selv om det ikke direkte er spørsmål om Web-design. Finnes det en PS kategori jeg ikke har sett kanskje?) Til saken: Hvordan kan jeg fikse på vanlige bilder (tatt med digitalkamera. farge osv), til å se ut som de har blitt tegnet? Husker at jeg kom over en slik guide for lenge siden, men finner den ikke igjen. Noen som vet om en guide som har dette beskrevet, eller har tid til å fortelle meg det? Takk på forhånd. Endret 8. april 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 DigiMods har en fin en på det området.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Var en litt annen type tegning jeg tenkte på.. Litt mer svart/hvitt portrett-stil. Ikke veldig nøyaktig. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Var det slik du tenkte på? Link Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Var det slik du tenkte på?Link Jeps! Thanks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Uff. TEGN SELV DIN DASS. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Uff. TEGN SELV DIN DASS. Ikke alle har tegnebrett.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Alle har blyanter Joa, men mamma blir så sinna når jeg ikke visker blyet av skjermen igjen, så jeg fårke lov lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå