TiMMi- Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Jeg jobber med å sette sammen et design jeg har laget i PS, og kom over et problem. H E R er problemet jeg har kommet over. Jeg ønsker at menyen skal være plasser 10 px fra toppen, slik hovedteksten blir plassert. Selv greier jeg ikke å se hva som er feil, så det hadde vært fint om noen av dere CSS-guruer hadde kunne gitt meg et svar på hvorfor siden vises slik den gjør! Endret 8. april 2004 av TiMMi- Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 har du prøvd #meny { position: relative; width: 128px; border: 1px solid #B7B7B7; left: 10px; } ? Mulig jeg tar feil... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Nå forstod ikke jeg helt problemet ditt. Men kan iallefall prøve: Du kan prøve enten ved å positionere den.... top: xpx left: xpx bottom: xpx rigth: xpx Nå mener jeg ikke at du skal sette alle disse. Men det er disse som finnes. ellers så kan du bruke; Margin-top margin-left osv eller padding-top padding-left osv Igjen du trenger ikke sette alle disse, men de du vil bruke. Håper noe av dette hjalp Hvis ikke får jeg unnskylde Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 har du prøvd #meny { position: relative; width: 128px; border: 1px solid #B7B7B7; left: 10px; } Ja, men det virker ikke... det som skjer, er at meny-boksen legger seg på høyde med bunnen av hovedteksten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå