Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SOO om det er ferdigkjøpt kabinett med sidedørvindu!!!

han har jo klart å mode mye mer en det var fra før!

og det er et jævla kult kabinnett!! men enda kulere en det var fra før!!! :yes:

og ford noz, ford er en dritt bil.

tveita gjengen kalte seg corswort-gjengen men de kaller seg ikke det lenger fordi de synes at ford(corswort) er dritt bil!! :p

Lenke til kommentar
Hei. Legger bare ut noen bilder av min pc, og vil gjerne høre hva dere synes...?

My Webpage

My Webpage

My Webpage

My Webpage

My Webpage

OBS! bildene er litt store   :wow:

Hei :) jeg lurer på om hvordan du fjærner den stygge usb/FW saken på toppen av thermaltake kabbet? har et selv men fant ikke helt ut hvordan du fjerner den shiten på toppen :hmm:

Hvis du vil ta bort usb/lyd dekselet i taket er det bare å skruv dekselet laust å ta det bort...det er festet med 4 skruver ( stjerne ). i toppen på kabbiset...

Men før du kan gjøre dette må du ta bort den jærn dingsen som holder elekronik kortet, også festet med skruer....såe finn fram et stjernejærn å get bissy ;)

Thanx :D

Lenke til kommentar

et lite tips er å finne noe bedre å dekke til atx ledningen med. din nåværende løsning kan vel kun beskrives som :thumbdown: (no offense).

ellers var det et bra kabbis. litt mer kabelrydding, så blir det lekkert...

Endret av Kimius
Lenke til kommentar

tveita gjengen kalte seg corswort-gjengen men de kaller seg ikke det lenger fordi de synes at ford(corswort) er dritt bil!! :p

Aldri si aldri, Ford er en av de mer fine bilene, men skal jeg være ærlig så er BMW noe av det mest stygge som er laget av Tyskerne. Men jeg skal ikke bestemme andre sin smak og behager!!

Lenke til kommentar
hvorfor har du lakt ned aluminiums foile i bunnen? har det noen effekt? lurer på å lagge ned et speil i bunnen av kabinettet mitt jeg:) vet ikke om det blir noe bra da, men skader no ikke å prøve!

Det er ikke aluminiums foile, det er en slaks støydempingsmatte som hjelper på å "lure" bort noen kabler. Jeg synes at dette er litt kult pga av at det reflekterer litt av lyset inne i pc1. Har vurdert speil jeg osgå men gidder ikke ta meg tid å skjære ut noe spiel osv.

Lenke til kommentar

Har ryddet litt i pc1 å dette ble resultatet, kansje ikke så mye forskjell da men.. :p .Et ganske bra bilde av kjølern : Thermalrigth 947-u med ei 92 mm paspt vifte. funker veldig bra. Kan anbefale denne kjølern! :thumbup:

bilde 1

kjøleren

random neons

bilde 4

Noen som har erfaring med bytting av di orginale 80 mm viftene som er i fornt?

Har lyst på 2 kraftigere vifter eller ei 120 mm vifte der også...

Lenke til kommentar

tveita gjengen kalte seg corswort-gjengen men de kaller seg ikke det lenger fordi de synes at ford(corswort) er dritt bil!!   :p

Aldri si aldri, Ford er en av de mer fine bilene, men skal jeg være ærlig så er BMW noe av det mest stygge som er laget av Tyskerne. Men jeg skal ikke bestemme andre sin smak og behager!!

jeg er en vandrede BMW fan og digger de bilene...men smaken er som baken (kanskje delt i mer enn to også?)

BMW lager vertfall sikre biler, 5-serie 88-95 sies å være en av de bilene med minst feil på +at det var verdens sikreste bil når den kom ut!

cossier derimot...går bra og ser tøff ut helt til noe blir ødlagt eller bilen ligger i grøften :p

Endret av MADsen
Lenke til kommentar

Yes, feit kabinett det der!

Det var jo særdeles ryddig der nå. Du har gjort en god jobb med å gjemme kabler. Stilige saker! :thumbs:

Forresten så synes jeg dere tullinger (MADsen, k_drey og geromino) skal ta denne teite bildiskusjoenen deres et annet sted ( her for eksempel) av hensyn til trådstarteren og at tema i denne tråden er noe helt annet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...