SunIx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hei. Legger bare ut noen bilder av min pc, og vil gjerne høre hva dere synes...? My Webpage My Webpage My Webpage My Webpage My Webpage OBS! bildene er litt store Endret 8. april 2004 av SunIx Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 tykker det er veldig fint OBS! bildene er litt store Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 velkommen til forumet ikke dårlig case mod Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bra jobba! Ellers tok jeg en tur innom sia... Fant et bilde med Karatekid å Jet Lee (er noen av dem deg?) Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Haha, nei 2 kompiser Lenke til kommentar
_ak_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Haha, nei 2 kompiser 1 kompis Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ja, bare jeg som tulla litt... Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 de va bruka bare bilda hilsen FORD..NOZ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ganske bra mod, har du satt vinduet inn selv eller kom det slikt? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ganske bra mod, har du satt vinduet inn selv eller kom det slikt? er ikke det åpenlyst? jaja.. men det var ryddig.... Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Takker å bukker Noen som har noen ide om vidre modding...? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jaja, ikke dårlig. Men en fin begynnelse!! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Nice! Jeg liker det kabinettet! Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Veit ikke hvilken temperatur CPUen din ligger på, men en airduct kunne jo tatt seg ut uansett Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 cpu1 ligger på rundt 35 grader på idle og rundt 40 på max load... Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei. Legger bare ut noen bilder av min pc, og vil gjerne høre hva dere synes...? My Webpage My Webpage My Webpage My Webpage My Webpage OBS! bildene er litt store Hei jeg lurer på om hvordan du fjærner den stygge usb/FW saken på toppen av thermaltake kabbet? har et selv men fant ikke helt ut hvordan du fjerner den shiten på toppen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Stilig. Det er veldig ryddig inne i kabinettet Lenke til kommentar
SunIx Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hei. Legger bare ut noen bilder av min pc, og vil gjerne høre hva dere synes...? My Webpage My Webpage My Webpage My Webpage My Webpage OBS! bildene er litt store Hei jeg lurer på om hvordan du fjærner den stygge usb/FW saken på toppen av thermaltake kabbet? har et selv men fant ikke helt ut hvordan du fjerner den shiten på toppen Hvis du vil ta bort usb/lyd dekselet i taket er det bare å skruv dekselet laust å ta det bort...det er festet med 4 skruver ( stjerne ). i toppen på kabbiset... Men før du kan gjøre dette må du ta bort den jærn dingsen som holder elekronik kortet, også festet med skruer....såe finn fram et stjernejærn å get bissy Lenke til kommentar
_ak_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 cpu1 ligger på rundt 35 grader på idle og rundt 40 på max load... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå