Mushaboom Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tenk etter litt nå... Penger kanskje? Dumt spørsmål ikke sant? joa, men finns det ikke bedre betalte jobber hvis det er penger man er ute etter? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tenk etter litt nå... Penger kanskje? Dumt spørsmål ikke sant? joa, men finns det ikke bedre betalte jobber hvis det er penger man er ute etter? Joda.. helt klart.. men her kan man kanskje ha en jobb ved siden av også.. ikke vet jeg? interessant jobb er det ihvertfall Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg kan godt jobbe her jeg gratis eller med penger Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Bare jeg får kloa i hw-en som blir mottatt for testing, så stiller jeg opp Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hadde ikke klage på en ES P4 nei Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Merlin: flere av nettverkssidene trenger skribenter, så det er bare å søke det. Sasuke-kun: Ta kontakt med en produsent, eller en webshop så skal du se at du muligens får låne ting og tang å teste. Skriv en test og få den publisert på HW så åpner dørene seg for flere tester (hilsen LCD tester) Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Anger litt på at eg ikke stilte opp da dette startet. Stod i utganspunktet som hovedkort og cpu tester mener eg på. Hadde ikke tid da og har vel ikke tid nå... Synd og skam. Men de som styrer på her gjør en god job, stå på. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Og ikke *spør* om du skal skrive artikkel, skriv den først, og så sender du inn (bare husk at ikke liknende artikler er skrevet før deg, så slipper du å streve for noe som ikke blir publisert) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er vel ikke mulig å få vite hvem som tjener på HW.no da? Vil tippe på Håvard Røste, Magnus [DesertGlow] (??), Martin Lexow Wirak og Tor-Steinar Tangedal er på lønningslista? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Yummy/EC vet jeg får betalt i alle fall. Gidder ikke å spekulere i hvem andre. Hvor mye de tjener er vel egetlig dere egen sak som ikke trenger å publiseres. Det enkelste hvis du har lyst å bli skribent er vel egentlig å sende en mail med artikkel til den ansvarlige redaktøren på den eventuelle siden og se om han liker den. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er jo en helt utrolig fin hobby og da. Uansett om man tjener på det eller ikke. Hadde jeg ikke godt på skolen fortsatt hadde jeg nok gjort mitt for å få sjansen som skribent her av og til. ARbeid man er villig til å gjøre gratis er ofte det beste arbeidet. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er jo en helt utrolig fin hobby og da. Uansett om man tjener på det eller ikke. Hadde jeg ikke godt på skolen fortsatt hadde jeg nok gjort mitt for å få sjansen som skribent her av og til. ARbeid man er villig til å gjøre gratis er ofte det beste arbeidet. Man trenger ikke være fast skribent for å skrive noe. Jeg sendte nettopp mail til howard ang. hardware-huset - no problemo Lenke til kommentar
knatten Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Til dere som snakker om det å jobbe i hardware.no som en hobby, det er en del som jobber her i full stilling. Såklart er det fint å jobbe med noe man liker, men det betyr vel ikke nødvendigvis at man skal jobbe gratis eller til en veldig lav lønn? Tenk om alle i IT-bransjen som likte å jobbe med data skulle jobbe gratis, alle gartnere som likte planter skulle jobbe gratis, alle bakere som likte mat skulle jobbe gratis osv. Det hadde ikke funket så veldig bra? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Så sant så sant. Det jeg mente med det jeg sa var at jeg ville gjerne likt å ha det som en hobby på siden og skrive for Hw.no. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 er det så viktig å vite hvem som er ansatt og hvem som gjør dette på rent hobbybasis da? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis du er så veldig intresert så er det bare å se på de diverse sidene og se skribentene. De som ikke er moderatorer eller du vet hvem er er sikkert hobbyskribenter. Øvind Dahle er jo en frivillig skribent og tester. Så vidt jeg vet får ikke han betalt for noe. Jeg skriver litt for programmer.no og synes det er ganske greit å få litt trening i å skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå