ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) kansje tengt å lege et kabinett her, (mitt første (eller andre da, første var en mislykket lakering) ) men trenger plexiglass som er rund. et avrundet hjørne på en måte Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn? Endret 8. april 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 legg ei plate i komfyren på svak varme, så former du bare plexien rund der du vil ha den Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) legg ei plate i komfyren på svak varme, så former du bare plexien rund der du vil ha den det noe trygt da? vet ikke om moren min blir så velidig gla hvis jeg gjør noe sånn.... Endret 8. april 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hehe. lov å spør, evt gjør det mens hun jobber poenget er iallfall å få plexien såpass varm at den er mye å smidig. med andre ord, ikke så veldig mye varme som skal til. og husk å legg den oppå steke papir. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 hehe. lov å spør, evt gjør det mens hun jobber poenget er iallfall å få plexien såpass varm at den er mye å smidig. med andre ord, ikke så veldig mye varme som skal til. og husk å legg den oppå steke papir. vet du hvor varmt der skal være da? sånn ca.? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 nope, du må nok prøve deg frem.. foreslår at du begynner lavt Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Varmtluftpistol funker også Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Foreslår at du trener deg på en mindere bit før du prøver deg på den delen du skla bruke. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Skrue anbefalte meg ca 80-90 i en 15-20 minutter.. så bøyer du slik du vill ha den Det kan også anbefales å ha en varmluftspistol eller kraftig hårføner i fall du må ettervarme Endret 12. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 VarmePistol funker perfekt til dette, jeg bøyde plexi ved at jeg holdt den med en tang, for så og varme den med pistolen.. og bøye litt og litt.. Funka FETT! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 varmlurtpistol funker hvis man skal ha en liten bit som skal bøyes, men hvis det f.eks. er et lengere stykke (høy som kabinettet eller noe) så er det lettere å bruke stekeovn. Lenke til kommentar
Undik Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg gjorde det samme med en kraftig hårføner! Tok lang tid, men d funka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå