Gå til innhold

Spill m/ radeon 9600xt

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg kjøpte et radeon 9600xt kort og fikk med noen spill.

* Lara Croft: Tomb Raider, the angel of darkness

* Redline

* Catalyst

* Half Life 2

Er de bra disse spillene eller? Gidder ikke å installere hvis de er dårlige.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tomb Raider :thumbdown:

Redline :thumbdown:

Half Life 2: Du kan hente dette spillet i butikken når det blir lansert tror jeg. Kanskje det er verdt å skjekke ut? :yes:

Catalyst: Dette er driverne til grafikkortet ditt, hvis ikke det er et spill som heter Catalyst :hmm:

Lenke til kommentar

Catalyst: Drivere til skermkortet.

Redline er ikke noe å satse på, nesten ikke vits i å legge det ved i en bundle, men det er kanskje eneste måte de får noen til å kjøpe det ? ;)

Tomb Raider går ann i nødstilfelle, men det er for all del ikke noe storspill. Går jo alltids ann å se litt på Lara Croft :D

Half Life 2 kommer seff til å bli et kjempespill, men det blir jo opp til deg å bedømme. Kan dog ta litt tid før du får det, blir sikkert utsatt utallige ganger til :angry: , men jeg er sikker på at det blir et kongespill når det først komer :love:

Lenke til kommentar

Jeg burde sett av catalyst var driverne :). Redline var et overklokkingsprogram jeg ikke skjønte stort av. Tomb Raider var gørr kjedelig. Ble angrepet av en hund i begynnelsen og daua.

Får vel bare vente til Half-life 2 kommer da.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar
Jeg burde sett av catalyst var driverne :). Redline var et overklokkingsprogram jeg ikke skjønte stort av. Tomb Raider var gørr kjedelig. Ble angrepet av en hund i begynnelsen og daua.

Får vel bare vente til Half-life 2 kommer da.

Du burde uansett laste ned nyere drivere enn de som fulgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...