RolfOve Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hallo. Jeg kjøpte et radeon 9600xt kort og fikk med noen spill. * Lara Croft: Tomb Raider, the angel of darkness * Redline * Catalyst * Half Life 2 Er de bra disse spillene eller? Gidder ikke å installere hvis de er dårlige. Endret 8. april 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Half Life 2 er jo verdt å sjekke ut, men synd at det ikke er kommet enda Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Redline er gammlelt, Tomb Raider er ikke SÅ morro om du ikke er stor fan av serien fra før av, og Half-Life 2 kan du ikke teste før det kommer. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Har ikke prøvd noen av disse spillene før. Likte Metal Gear Solid på ps1, er tomb raider likt dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har ikke prøvd noen av disse spillene før. Likte Metal Gear Solid på ps1, er tomb raider likt dette? Nei, langt i fra egentlig. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har ikke prøvd noen av disse spillene før. Likte Metal Gear Solid på ps1, er tomb raider likt dette? Nei, langt i fra egentlig. Tomb Raider er Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Tomb Raider Redline Half Life 2: Du kan hente dette spillet i butikken når det blir lansert tror jeg. Kanskje det er verdt å skjekke ut? Catalyst: Dette er driverne til grafikkortet ditt, hvis ikke det er et spill som heter Catalyst Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Catalyst: Drivere til skermkortet. Redline er ikke noe å satse på, nesten ikke vits i å legge det ved i en bundle, men det er kanskje eneste måte de får noen til å kjøpe det ? Tomb Raider går ann i nødstilfelle, men det er for all del ikke noe storspill. Går jo alltids ann å se litt på Lara Croft Half Life 2 kommer seff til å bli et kjempespill, men det blir jo opp til deg å bedømme. Kan dog ta litt tid før du får det, blir sikkert utsatt utallige ganger til , men jeg er sikker på at det blir et kongespill når det først komer Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jeg burde sett av catalyst var driverne . Redline var et overklokkingsprogram jeg ikke skjønte stort av. Tomb Raider var gørr kjedelig. Ble angrepet av en hund i begynnelsen og daua. Får vel bare vente til Half-life 2 kommer da. Endret 9. april 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg burde sett av catalyst var driverne . Redline var et overklokkingsprogram jeg ikke skjønte stort av. Tomb Raider var gørr kjedelig. Ble angrepet av en hund i begynnelsen og daua. Får vel bare vente til Half-life 2 kommer da. Du burde uansett laste ned nyere drivere enn de som fulgte med. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Redline er ikke et spill. Det er et program til og overklokke skjermkortet. Vis det var Redline Leagal Street Racing dere tenkte på, så der det et genialt spill Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Du burde uansett laste ned nyere drivere enn de som fulgte med. Bruker de siste driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå