Gå til innhold

Gi kritikk av FLASH-animasjon

Anbefalte innlegg

VENNLIGST LES DETTE FØRST:

Jeg har laget en boblegenerator i Flash MX 2004. Generatoren beveger gjennomsiktige bobler i cosinusbølger oppover skjermen. Boblene har tilfeldig amplitude, frekvens og størrelse innen et angitt område. Farten avgjøres av størrelsen. Små bobler går sakte (de er i lengre bak), og store bobler går fortere (de er rett foran "kamera"). Boblene i bakgrunnen har også mindre amplitude, og er mer blåe enn de andre (de er mer vann foran de).

For å si det enklere; boblene beveger seg helt tilfeldig basert på en kode jeg har laget, og det skal se ut som noen bobler er lenger bak enn de andre.

Jeg takker for all kritikk, selv om den ikke er for konstruktiv. Er det noe som faller deg inn, si for all del ifra! Jeg er i første omgang ute etter kritikk på selve generatoren, ting som bakgrunn, tekst o.l. er midlertidige.

---< Bubbles - By Holger >---

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne prøve å få dem seende ut som skikkelige bobler, helt gjennomsiktige med litt rainbow såpe farge på og litt mer 3d look,

eller du kan gjøre dem litt mer hvite,

Synke farten som sagt og variere størrelse som sakt

og annen bakgrund som sagt

så hadde det blitt max!

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene, jeg var på en måte litt mer ute etter kritikk på selve generatoren. Hvordan den fungerer, og hva som bør endres. Ting som farger, tekst og lignende er bare for å gjøre testanimasjonen finere.

Direkte svar på punktene mine (øverste innlegg), er også ønskelig.

Men tusen takk for tilbakemeldinger uansett. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg laget en mer 3D-følelse over hele animasjonen. Det gjorde jeg ved å lage en mer "ekte" boble, og ved skape perspektiv ved hjelp av boblenes fart og størrelse.

Kom igjen gjerne med kritikk. :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

La dei gå masse saktare, og legg inn en mulighet for å skifte bakgrunnsfarge/motiv - slik at vi ser åssn bølgene blir på forskjellig underlag :)

Ellers hadde det vert _stilig_ om du klarte å på en måte at bakgrunnen blir vrengt "inni" boblene :w00t:

Bedre etter 3d-upgraden jah!

Lenke til kommentar

Jeg likte det også mye bedre etter 3D-oppdateringen.

Jeg vet du ikke har spurt etter det, men hvis du hadde lagt til litt tang / sjøgress i bunnen (som bølger fram og tilbake i SuperMario-stil) og en fisk eller to, kunne det blir ganske kult, tror jeg :)

Blir du varm inni deg når du lager boblegenerator også? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...