Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hei. Tenkte å investere en liten sum på 500-700 kroner i en MP3 spiller som jeg har med på enkelte joggeturer å diverse. Lurer på hva som er den beste spilleren til den prisen? Rett meg om dette var en feilpost, var ikke helt sikker på hvor den skulle. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Denne skal nok til Lyd & Bilde -> MP3-spillere Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er ikke store greiene du får for den prisen da... men ta en titt på denne linken Eneste av de jeg har erfaring med er Creative Nomad MuVo 64/128MB: Liten og helt ok. Ikke display. Dårlig lydkvalitet. Du får hva du betaler, enkelt og greit Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Ok, kan noen anbefale en da, uansett pris! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg kan anbefale iRiver iFP-380 til 1300kr, med 128MB minne Eller, iFP-390 med 256MB. Den sistnevnte leveres med armbånd, perfekt for jogging. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg anbefaler denne MP3-spilleren fra Apacer. Søsteren min bestilte den for en liten stund siden, og hun er storfornøyd. Jeg testa den litt, og den er en helt enkel og grei MP3-spiller til en veldig bra pris. Her kan du lese en god del erfaringer om 128 MB versjonen, som er helt identisk, bortsett fra størrelsen. Det følger med øreplugger istedet for hodetelefoner om du bestiller fra PSdata (256 MB versjonen), jeg vet ikke om andre webshoper har samme utgaven av den. Hodetelefonene som fulgte med var visst veldig dårligere (ut fra diverse erfaringer du kan lese om på prisguiden). Uansett, så er både 128 MB og 256 MB versjonene veldig billige, og veldig enkle, så om du ikke trenger noe veldig avansert er den helt OK. Edit: Leif Endret 11. april 2004 av Pug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå