bazzo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg får ikke endret størrelsen på brush tool i photoshop cs med shortcut. Det står at shortcut skal være "[" og "]" (altså 8 og 9) stemmer ikke det? De fungerer ivertfall ikke hos meg. Noen som vet hva problemet kan være, eller er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Uten å anta eller anklage for noe som helst, kan jeg si at veldig mange snarveier har en tendens til å "bugge" i piratversjoner. Har jeg hørt. Har opplevd det samme i lovlig-fullversjonen, det endte med reinstall. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Merkelig, alle andre shortcuts fungerer utenom den. Noen som gidder å teste på sin versjon av cs? Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Funker ikke hos meg heller...irriterende som f. Noen må da ha svaret?? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 hmmz ?? Forstår ikke dette jeg, "8 og 9" brukes jo til å endre "opacity" og "shift+8 og 9" brukes til å endre "Flow". Men Alt Gr+8 eller 9 er jo (i windows) til å skrive "[" og "]" Må vel finnes en fornuftig forklaring på dette Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Fortvil ikke Bazzo...jeg har funnet svaret vårt:DDDDDDDDDDDD Alt du trenger å gjøre er å rekonfigurere [ og ] til f.eks å og æ om du vil BAM...det funker!! Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 for de brukes ikke til noe alikevel Lenke til kommentar
.::7r¥m::. Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jepp jeg tror også grunnen til dette er at det er beregna til et engelsk tastatur, der å og den ved siden av er [ og ] .. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har man engelsk photoshop så vil ikk [ og ] funke på Norsk tastatur tydeligvis. Derfor valgte jeg bare 2 taster som ikke brukes til noe annet i PS. Kunne valgt andre oxo da, men disse passa bra Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Stemmer! testet dette i går, får bruke å ø eller æ da. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vet du om et sted på nettet som har video tutorials av god kvalitet ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå