Fragletrollet Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hei. Har akkurat formatert maskinen, og nå fungerer usb 2.0 portene som Usb 1. Husker ikke hordan jeg fikset det før jeg formaterte, men det hadde noe med enhetsbehandling å gjøre. Og ja, jeg har Sp1 installert. Lenke til kommentar
snole Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Etter at du har lagt inn SP1, fjern USB hub'ene i enhetsbehandling. Reboot. Da vil Windows finne enhetene på nytt, og du må ha driverne til HK'et ditt klart. Legg inn de, så skal de funke som USB 2.0 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Hei, Jeg har ikke den cden med meg, men har jo filen jeg har lastet ned fra nvidia, altså den store "hoved"driveeren til hk, og den er jo allerede installert. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
snole Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hmmm... Da ligger nok driveren i systemet. Ville prøvd å fjerne USB, og reboote. Er ikke sikker på at det hjelper. Men er verdt forsøket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå