Delvis Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 En film som kommer på Dvd den 13: Timeline Har ikke hørt om denne før. Det ser ut til å være en "tidsreise" film. Har sansen for sånne tidsreise-filmer og lurer på om denne er bra. har noen sett den? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Når jeg er usikker på filmer jeg vil kjøpe, går jeg gjerne til Internet Movie Database (IMDB): Den virker ikke å være veldig populær ..men slikt er stort sett alltid subjektivt, så det kan godt hende du vil elske den! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nei den er ikke bra, er faktisk den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Vurdert faktisk å gå før filmen var ferdig. Den varer i 2 timer og når du går ut av kinoen så ønkser du at du kunne gå 2 timer tilbake og velge noe annet. Den har en elendig historie, ikke de beste skuespillerne og hvordan Richard Donner klarte å lage en så dårlig film er for meg nesten et under. Han må jo ha sett at dette gikk til h*lvete ganske tidlig for å si det sånn. Men det greieste er kanskje å gjøre opp sin egen mening, men vent til den kommer på dvd sånn at du kan leie dritten, for da har du muligheten til å spole. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er et makkverk av en film. Skjønner heller ikke hvordan Richard Donner har greid å lage en sånn dårlig film av en ganske god bok. Filmen har bare hentet noen få grunntrekk fra boka. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Takk for opplysningene, da sparte jeg de pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå