Endre Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ganske kult kabinett, litt "jalla" etter min smak riktignok. Men jeg er sikker på at mange her vil sikle over det. http://www.xtremeresources.com/modules.php...owcontent&id=44 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) 14tiss kasse Hehe, akkurat. Edit: Derfor jeg tenkte mange her ville like den. Endret 8. april 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 14tiss kasse Hehe, akkurat. likt'n faktisk jeg... Litt feil farge, men men PS: 14 År Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Som sagt, det ser kult ut, men jeg ville aldri kjøpt det. Blir som "Fast and the Furious-style" biler. Kan se kule ut, men ville ikke stylet min egen bil slik. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) off topic ?___ henger sammen med det over "Ferdig modda" er litt 'ghetto' . Har selv ønsket å kjøpe lignende men ikke nå. Idag ville jeg kjøp et stilrent og praktisk LianLi LOZER 14år (TG04) Endret 9. april 2004 av LOZER Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ser ganske kult ut ja, men ikke helt min type kabbis. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Synes det ser litt for plastic ut jeg, litt for unaturlig liksom. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det der ville jeg seriøst _ikke_ hatt! Har ikke sansen for slike kabinetter Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 *gamle far sitter og rister på hodet i forundring over de som liker dette kabinettet* BTW er 16..... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Falt visst ikke like godt i smak her som over på XR. De likte det veldig godt. For min del bryr det meg egentlig midt i ræva hvordan kabinettet mitt ser ut. Endret 12. april 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det kabinettet hadde vært qlt om en eller annen hadde jobba hele vinteren ute i den iskalde garasjen og endelig kunne pressentere en nice gjennomført alien mod, men når den kommer i 100.000 ex fra levrandøren er det ikke veldig qlt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå