Jooakim Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er det et prog. som fjerner filer, som det står ikke tilgang o.l ? helst fullversion- og gratis Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Slike filer går det som regel ann å fjerne hvis man er i sikkerhetsmodus. Så prøv det Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 men finnest det et program til å slette de? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Finnes sikkert mange slike programmer som sletter fil(er) ved oppstart. Så noe som het Copylock i må-ha programvare tråden. Kanskje det er noe, har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Søk google etter "dellater" (delete later , sletter filene du spesifiserer etter en omstart ) .... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Jeg skjønner ikke helt hvordan programmet funker, når jeg åpner det står det: "Usage: dellater.exe <filename>", så trykker jeg okså lukkes vinduet, det anre som fulgte med var to tekstfiler..... Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det du kan gjøre er å åpne Nero eller et annet program der du har filleser inne i programmet. Ofte kan du slette filer som du ikke får slettet i windows gjennom dette. Hendig triks. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 kopier dellater til c:\windows\system32 åpne Start - run - cmd skriv i kommand prompt f.eks (slette fil ping cc.txt ) C:\>dellater c:\ping cc.txt Eller short name for filen C:\>dellater c:\PINGCC~1.TXT Filen blir da merket for sletting ved neste reboot . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå