ebso86 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har lastet ned Steinberg Drum Agent (demo) og prøver å finne ut hvordan jeg skal få lyden inn i Cool Edit pro 2. Det er altså snakk om lyd fra en VSTi-plugin som jeg kjører fra "vsthost" Jeg har kun et AC97 lydkort til disposisjon foreløpig. Noen som kan hjelpe meg? Mvh. Erik Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 ingen som vet? *bump* Lenke til kommentar
heyJulius Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 For å ta opp vsti så må du nok ha ett duplex lydkort! Så kan du bruke cubase til å spille inn trommene, så er det bare æ kjøre mixdown til wav Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 For å ta opp vsti så må du nok ha ett duplex lydkort!Så kan du bruke cubase til å spille inn trommene, så er det bare æ kjøre mixdown til wav hva om jeg bare kobler bakpå lydkortet mitt, lyd ut rett inn på line in ? Det må da gå an å skrive fra vst rett til audiofil Lenke til kommentar
heyJulius Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) hva om jeg bare kobler bakpå lydkortet mitt, lyd ut rett inn på line in ? Det må da gå an å skrive fra vst rett til audiofil Det er jo bare å prøve, det blir nok sikkert ikke det reineste opptaket, spørs hvor kresen du er på lydkvaliteten. Endret 10. april 2004 av heyJulius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå