chil Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jeg er alltid veldig Etter når det gjelder musikk. det jeg liker er typisk Nirvana, Marilyn Manson å sånn.. Har nå hørt en del sanger fra Starsailor , å steike det er mye bra særlig "Let It Shine" er bra. Noen flere som liker dem? Å det jeg ville ha var noen musikk tips.. takk så jeg kan stikke på kaz....ned på platekompanitet å kjøpe dem. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) *laste ned å høre etter om du er kvakksalver eller snakker sant * Forresten om du ikke ahr hørt In flames burde du høre hvertfall noe av dem, F.eks "Pinball Map". Endret 8. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kommer litt an på sjanger, men liker du In Flames, bør du skaffe deg albumene Clayman, Whoracle og Reroute to Remain Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Vi har fått et nytt forum for musikk. Dette er nå "Lydkort og PC-høytalere" Stenger denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg