jke Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kan noen si hvordan jeg kommer inn på mailen med 6600?mener eg har de riktige instillingene men når eg velger at den skal se etter nye mailer så kommer d aldri noe opp. jeg vil inn for å laste ned opera i et vedlegg.prøvde med mobilpost og der fikk jeg ikke lastet d ned. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei Har du synkronisert den med e-mailen din fra Outlook? Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Hei Har du synkronisert den med e-mailen din fra Outlook? synkronisert?hva er d?tror ikke d.hvordan gjør jeg d? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du synkroniserer med pc når du plugger den til pcn din ved hjelp av en kabel eller BT (blåtann) Da synkroniserer du mot Outlook programmet. Det gjør at alle kontaktene dine og mailene dine og kalender opplysningene dine blir lagret på pcn også kan du overføre det samme fra pcen din til telefonen din. Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Du synkroniserer med pc når du plugger den til pcn din ved hjelp av en kabel eller BT (blåtann) Da synkroniserer du mot Outlook programmet. Det gjør at alle kontaktene dine og mailene dine og kalender opplysningene dine blir lagret på pcn også kan du overføre det samme fra pcen din til telefonen din. ok så jeg får ikke gått inn på en mail fra mobilen før jeg har gjort d?vil laste ned opera fra en mail Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei Nei du må synkronisere den med Outlook med blåtann eller Ir,du fikk med en pc suite for 6600,installeden på pc og da kan du gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå