Windoge Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Om OFP 2 blir bra så blir vel det mitt drømmespill. Synd at det ikke er noe screenshots eller liggnende ute om spillet Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Drømme spill?!?! FallOut Bare større, mer, oppdatert grafikk og ENNÅ mer frihet!! Bedre enn det kan det ikke bli! Men THE FALL kan bli noe i nærheten... Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hmm... drømmespillet... Hvorfor ikke en C & C: Generals Zero hour blandet med Battlefield vietnam.... en modifikasjon er nok.... Tenk deg det å kjøre rundt i en battlemaster med radioen med generals musikk... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 OFP2 skal bli laget at DX9 motoren, så kan nåkk allerede si at det blir mitt drømmespill.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kunne ha tenkt meg noe ala Flashpoint, med bedre grafikk, gameplay og effekter.Så realistisk at man satt tilbake med en klump i halsen når man hadde spilt det. Da er det bra! Tips: Prøv ut Americas Army Er helt gratis fullversjon. Mitt drømmespill hadde vært ett Middle-Earth spill basert på ES3 motoren. Og det beste er: at det holder på å bli laget!!! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 noe som motocross madness 2 med MYE bedre grafikk..osv.. + et bilspill me syk grafikk og alt av detaljer innvendig..osv Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ØNSKE heroes 4/3 bare i et mmorpg spill. Det er jo egentlig en deilig ide. Rasene kunne eventuelt tatt over borger/towers og sånne ting. Det hadde kanskje gått an at du hadde diin egen hær. Dere som har spilt heroes spillene må da synes at dette hadde vært strålende. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 det skulle het Life og gi spilleren muligheten til å gjøre hva man vil. man vokser opp og blir etter hvert gammel. man måtte jobbe for mat og klær og hus, man kunne brukt ulike fremkomstmidler og blitt narkoman. alt kan foregå både off og online. ps: tror ikke mange pc'r hadde klart ett så stort spill!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvorfor ville du spille det, bare gå ut i sola, og nyt vår været. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hvilken krig baserer de OFP2 på? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Skulle lagd et spill VELDIG alà Heroes of Might and Magic III Det er så utrolig bra spill... skulle bare lagt inn flere drager/artifakter+++ du kan jo lage dine egne brett og sette inn så mye stasj du bare vil Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Kall meg kjedelig, men: Et helt realistisk bilspill der man kunne kjøre rundt i hele verden, som er modellert helt nøyaktig. Grisekjøring uten risiko! Det spillet ville jeg likt! Endret 10. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Kall meg kjedelig, men: Et helt realistisk bilspill der man kunne kjøre rundt i hele verden, som er modellert helt nøyaktig. Grisekjøring uten risiko! Det spillet ville jeg likt! Microsoft Car Simulator 3000 Skal vi purre litt på Microsoft ? Endret 10. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hvis jeg skulle valgt et drømme spill så måtte det blitt en slags Matrix greie i Oslo, der jeg hadde lisens til å drepe. Storme plata med en flammekaster, kaste noen granater på Østbanehallen før jeg stormet opp Karl Johan med en minigun, plaffer ned ALLE!!!! ellers har jeg det bare bra Du minner meg litt om en kamerat. Han hadde en del syke fantasier om å kjøre med en mitralijøse i sidedøra på russebilen, stoppe utenfor Rema 1000 en lørdag, og plaffe ned alt og alle. Hmmm... drømmespillet mitt. Call of Duty med 10 ganger så mange brett, og kanskje en mod som hadde fulgt handlingen i Band of Brothers. Pluss litt mindre scripting. Av de spillene som finnes, er Splinter Cell ganske nærme et drømmespill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Kunne ha tenkt meg noe ala Flashpoint, med bedre grafikk, gameplay og effekter.Så realistisk at man satt tilbake med en klump i halsen når man hadde spilt det. Da er det bra! Tips: Prøv ut Americas Army Er helt gratis fullversjon. Mitt drømmespill hadde vært ett Middle-Earth spill basert på ES3 motoren. Og det beste er: at det holder på å bli laget!!! hah! kan ikke springe rundt på flere titalls kvadratkilometer store maps der...eller kjøre tanks, bil, fly, helikopter, båt i det? thomas: det blir til dels moderne etter som jeg forstår. som OPF 1 er det basert på fiksjonelle konflikter, men med theatres of war i sørøst asia, afrika og sentral eurpoa. og ang. hva coop er....OMFG... Coop er også MP, bare så det er sagt... coop = spillere som jobber sammen mot datamaskinen, samme F. om det er på samme maskin eller ikke.. tor_erik: det er jo midtown madness da... (bare med MYE mer maps da ) Endret 11. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Går det ann å laste ned norske byer til Midtown maddnes da? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Drømmespillet er vel Middle Earth Online uten noen leveling eller nåt, man bare "reserverte en plass i en kø", og når omtrent 2000 spillere hadde reservert en plass, fikk man slåss for eksempel slaget på pelennor engene. Man var en helt vanlig soldat, rytter eller bueskytter etc. Ikke noe "nå må du peke og klikke på 10000 rotter til for å få gå videre med spillet" som er i hvert eneste dritt mmorpg idag. bare ren warfare ringenes herre-style... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) No One Lives ForEver spill som ALDRIG sluttet, bare et par patcher som oppdaterte grafikken og litt slikt. Edit: kanskje litt innslag fra Splinter Cell her og der. Endret 11. april 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tatt i betraktning at en del av mine favorittspill har til en stor grad genererte levels (Ufo/X-Com, Diablo 1 + 2), mange har rpg-elementer (System Shock 2, MM6 + 7, D1 + 2, KotOR), mange har en research-del (Syndicate + Syndicate Wars, UFO/X-Com), og mange har et vell av dingser til disposisjon (Fallout 1 + 2 + Tactics), så tror jeg det måtte bli en god blanding av det overnevnte. Cyberpunk-rollespill, ingen tidsbegrensninger eller konkret story du må forholde deg til, et vell av forskjellige våpen til disposisjon, hvor de fleste kan oppgraderes til det ugjenkjennelige (scope i varierende styrker, rødpunkt, laser, C-magasin, lyddemper, etc.), oppgraderinger til kroppen din (implants som i Deus Ex), dop for å gjøre deg mer utholdende, sterkere, etc.. (med downtime). Alle gjenstander kan ha varierende grad av kvalitet, alt fra rusten og fæl til ny fra pakken. Jo mer du gjør av en ting, jo flinkere blir du. Ingen XP, ingen levels. Du kan bruke alle ting fra dag 1, men med redusert effekt. Hiver du på deg en armor beregnet for anabole muskelknuter, beveger du deg svært sakte. Syndicate Wars 3, kanskje? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tatt i betraktning at en del av mine favorittspill har til en stor grad genererte levels (Ufo/X-Com, Diablo 1 + 2), mange har rpg-elementer (System Shock 2, MM6 + 7, D1 + 2, KotOR), mange har en research-del (Syndicate + Syndicate Wars, UFO/X-Com), og mange har et vell av dingser til disposisjon (Fallout 1 + 2 + Tactics), så tror jeg det måtte bli en god blanding av det overnevnte. Cyberpunk-rollespill, ingen tidsbegrensninger eller konkret story du må forholde deg til, et vell av forskjellige våpen til disposisjon, hvor de fleste kan oppgraderes til det ugjenkjennelige (scope i varierende styrker, rødpunkt, laser, C-magasin, lyddemper, etc.), oppgraderinger til kroppen din (implants som i Deus Ex), dop for å gjøre deg mer utholdende, sterkere, etc.. (med downtime). Alle gjenstander kan ha varierende grad av kvalitet, alt fra rusten og fæl til ny fra pakken. Jo mer du gjør av en ting, jo flinkere blir du. Ingen XP, ingen levels. Du kan bruke alle ting fra dag 1, men med redusert effekt. Hiver du på deg en armor beregnet for anabole muskelknuter, beveger du deg svært sakte. Syndicate Wars 3, kanskje? Veldig likt hva jeg kunne tenkt meg. Var veldig glad i det første Deus Ex. Syntes augmentations var en så utrolig god idé. Frihet til å bygge en character akkurat slik du vil er viktig for meg. En crossover mellom S.T.A.L.K.E.R og Deus Ex hadde vært noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå