Zeph Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Er ikkje coop = Fleirspiller med samme maskin? Som Halo coop og Lotr, Rotk Coop Er iallefall slik eg kaller det: Multiplayer = Online MP Coop = Samme maskin (Halo) Endret 8. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er ikkje coop = Fleirspiller med samme maskin? Nope, ikkje nødvendigvis med samme maskin. Ein kunne spela Quake 1 coop over lan eller seriell kabel i 96, og Duke Nukem 3D og Doom endå tidlegare enn det. Coop over internett er noko eg trur me vil sjå meir og meir av framover. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mitt drømme spill, er et spill hvor mange babes med store pupper springer rundt. Og det må ha bra grafikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mitt drømme spill, er et spill hvor mange babes med store pupper springer rundt. Og det må ha bra grafikk. Baywatch The Game da eller`? Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mitt drømme spill, er et spill hvor mange babes med store pupper springer rundt. Og det må ha bra grafikk. Baywatch The Game da eller`? Nei, tror nok ikke det. Hvis jeg selv skulle få vele tittel ville det blitt: Boobtown. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva er coop/co-op? (lol) coop er lagspill med andre spillere. Slik som Contra Force, Invasion mode i UT2K4 og mange andre spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 som OPF, men med følgende forbedringer Litt oppdatert grafikk Skikkelig kuppert terreng (som med max settings i resistance addon (men det funker jo ikke å spille med...)) gress ala BF:V, men som vaier i vinden skikkelig tette skoger mindre artilleri enheter God AI Coop versjon av hele SP campaignen noe mer hadde jeg strengt tatt ikke trengt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Helt klart: System Shock 3 basert på Doom3-engine. Herregud. *gåsehud*.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Genre: RTS\FPSNavn: Command & Conquer: XXX Game modes: Singleplayer. Multiplayer Ein slags blanding av RTS (C&C stil) og FPS (C&C stil). Optimalisert for online gaming. Savage! Hvertfall hvis du liker Fantasy. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 mitt drømme spel vert snart ein realitet. nemleg stalker stalker har alt eg kan ønske meg. bra grafikk, bra ai, store landskap, du kan gjere akkurat det du vil, bra historie. teamplay, mange biler ol++ stalker har og coop min definisjon av coop er: du og fleire andre spelarar (mennesker) samarbeidar for å nå eit felles mål. då gjerne mot AI. du trenger ikkje spele på samme maskin (dette er vel stort sett kun på konsol du gjer uansett). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er ikkje coop = Fleirspiller med samme maskin? Som Halo coop og Lotr, Rotk Coop Er iallefall slik eg kaller det: Multiplayer = Online MP Coop = Samme maskin (Halo) Multiplayer kan da også være split-screen! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Drømme spelet mitt er stalker, gledar meg mykje til lanseringsdatoen!! Lenke til kommentar
maijah Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gleder meg til å få prøve In Memoriam. Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 stalker har og coop Det er ikkje sikkert Stalker vil ha coop. =( Les her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Mitt drømme spill, er et spill hvor mange babes med store pupper springer rundt. Og det må ha bra grafikk. det spillet gleder jeg meg til Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 stalker har og coop Det er ikkje sikkert Stalker vil ha coop. =( Les her det blir sikkert med. som du kan sjå av avstemninga på toppen av sida så er det eit stort fleirtal av fansen som vil ha det med, så eg trur ikkje at dei tør å droppe det. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 OFP er sikkert ett av de mest geniale spill som er laget. Man får en virkelig følese av og være midt i en konflikt. Husker når jeg fikk det, ble kasta ut fordi jeg satt så lenge med spillet og spilte i ett sett, var ikke ute i mere enn 15 min før jeg forsvant inn igjen til spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå