Gå til innhold

Hvordan ville ditt drømmespill ha sett ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, et spill i Vampire Hunter D:Bloodlust serien/universet. (vet dette er oppfølgeren, men det er denne som er bra).

Det skulle vært et rollespill, men i 3d. Se for dere en kryssning mellom fallout, planescape torment, system shock 2, og KOTOR! Humoren fra Fallout, stemningen og settingen fra planescape, dybden og mulighetene fra system shock 2, og 3d-bevegelsen fra KOTOR :)

Lenke til kommentar

Hitman , syndicate , Vampire the masqurade.

Allt dette blandet og kaboom :

DU har hele Europa/USA , du kan dra til de fleste byer , stifte bekjentskap , eller skaffe fiender. Muligheten til å utføre gode og onde handlinger. Bli med , eller styre din egen org. for å tjene penger og lignede. Snakke med alle på spillet , muligheten til å drepe hvem du vill. Tjene penger for å ta taxi/fly/tog eller din egen bil for å komme fra Stavanger ( der det bare er få muligeter ) til Madrid , der store syndicater alltid ser etter noen som kan utføre deres mer eller mindre moralske oppdrag. Og selvfølgeli får du ikke redskapene til å utføre oppdrag , du må tjene penger for å kjøpe mat , våpen , bensin OSV....

Muligheten til å arbeide i vanlig butikk , og utføre onde handlinger på natt tid , som f.eks pushe narkotika for syndicater , eller drepe uønskede personer....

Ja , noe slik...Sikkert noe som er utelatt , men dette er noe i den rettnigen som er mitt drømmespill.

Lenke til kommentar
det skulle være akuratt som OFP,

BARE DET IKKE SKULLE KRASJHE HELE TIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash::realmad::wallbash::realmad:

????? Hva er det du gjør galt???? Har du lagt inn masse mods og glemt å slette dem? Noe må det være HOS deg fordi jeg har kjørt det spillet med så mange forskjellige pc'er og ikke en eneste gang har jeg hatt feil med det.

Hvis jeg skulle valgt et drømme spill så måtte det blitt en slags Matrix greie i Oslo, der jeg hadde lisens til å drepe. Storme plata med en flammekaster, kaste noen granater på Østbanehallen før jeg stormet opp Karl Johan med en minigun, plaffer ned ALLE!!!! ellers har jeg det bare bra

Lenke til kommentar
det skulle være akuratt som OFP,

BARE DET IKKE SKULLE KRASJHE HELE TIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:  :realmad:  :wallbash:  :realmad:

????? Hva er det du gjør galt???? Har du lagt inn masse mods og glemt å slette dem? Noe må det være HOS deg fordi jeg har kjørt det spillet med så mange forskjellige pc'er og ikke en eneste gang har jeg hatt feil med det.

Hvis jeg skulle valgt et drømme spill så måtte det blitt en slags Matrix greie i Oslo, der jeg hadde lisens til å drepe. Storme plata med en flammekaster, kaste noen granater på Østbanehallen før jeg stormet opp Karl Johan med en minigun, plaffer ned ALLE!!!! ellers har jeg det bare bra

nei har ingen mods, innstallert..

det funker fett med min gamle 700mhz hakker bare når det er mye som skjer..

noen ganger kan jeg kan spille opp til 1 1/2 time før deg krasher, andre 10 min

utrolig dritt, jobber meg gjennom red hammer og det orginale campanien...

men det er slitsomt når man må restarte 20 ganger om dagen...

tror ikke pc'n har så godt av det heller

Lenke til kommentar

jepp alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

godt gjennom alle forum får å sjekke om andre har samme problemet, men ingen har det...

litt irriterende, kjøpte GOTY versionen med alle 3 spillene, til 450.- på ram & rom får å senere finne ut at play har den til en brøkdel av den prisen :wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar
jepp alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

godt gjennom alle forum får å sjekke om andre har samme problemet, men ingen har det...

litt irriterende, kjøpte GOTY versionen med alle 3 spillene, til 450.- på ram & rom får å senere finne ut at play har den til en brøkdel av den prisen :wallbash::wallbash:

Kjøpte min for 4 måneder siden for 99,- kr hos cdon.com :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...