Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor og rettningslinjer...


Anbefalte innlegg

Har vært og lest litt på Telenor sine sider...

Der står det at man kan få sånn "Spesifikk faktura"...

Det står også at det går ann å få samtalene og internettoppringinger på fakturaen.

 

Er det sånn at Telenor har lov til å loggføre sidene jeg har vært innepå da??

Sånn at det står "Hardware.no - 30kr./40min" da liksom??

 

Hvis dette er tilfellet, har de lov til dette??

Jeg mener for å gjøre dette, må de jo ha tillgangtil all denne info'en hle tiden??

 

HVis det ikke er slik jeg har forstått det, er det i det hele tatt noen teleoppratører som tilbyr dette??

Sånn at du kan se alle webadresser du har vært på??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-31 20:02, Danko skrev:

Det de mener er nok at man får spesifisert hvor mye tid som har gått med til internett.. :smile: Ikke hvilke pr0n sider man har surfet på og sånn.



 

Vel, det var ikke akkurat sånn jeg mente det :smile:

Det var mer liksom prinsippet om at de unne ha info om deg som ikke var lovlig liksom...

Men det er nok ikke slik at url'ene kommer på fakturaen...det blir jo litt tungvint slik som mange surfer n fo tide....liksom 20 sider opp og ned med urls....

Lenke til kommentar

Telenor sine rettningslinjer:

 

Spesifikke opplysninger om Kundens bruk av Tjenestene vil av hensyn til dokumentasjon og utsendelse av regning bli registrert og lagret i inntil seks måneder.

 

 

Nextra logger aktivitet på nettet. Dette finner sted i overensstemmelse med forskrift til personregisterloven § 2-20 og utnyttes kun til det formål som følger av denne bestemmelsen eller av andre lov- eller forskriftsbestemmelser.

 

Gidder ikke å lese gjennom loven, men vil anta at det er 6 måneder de har lov til å lagre opplysninger, før de må slettes. Dvs. hvis det ikke kommer en rettskjennelse om at informasjonen må lagres videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...