sparks Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Laga design til en kamerat.. Enkelt og greit http://www.sparks.se/stephan/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Den menyløsningen var egentlig ganske kreativ, men falt ikke helt i smak hos meg. Kommer vel inn under "mystery meat", selv om du har forklaringer under. m00 Velkommen til hjemmesiden min, som forøvrig er laget av Ole Martin. (sparks.se) Jeg tvang han til dette.. stakkars gutt :> ^^ Bør flyttes lengre ned fra streken. Ellers fint. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kreativ, men lite funksjonell. Skaff en mouseover ekker noe i alle fall - kjipt å måtte slå opp i en referanseliste for å navigere... Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 [OT] hva heter fonten du bruker (Stepha) ? *vil ha* [/OT] ellers; kreativ side! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Likte ikke helt de kina-japan-tegnene, men... Ellers fin. Kan anbefale den type mouseover som denne. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Uten å unnskylde meg for mye så var det planer om mouseover og har lyst til å gjøre mer på den men grunnen til at jeg ikke gjør det er: Siden har jeg laget for en kamerat.. Han trenger ikke sånnt.. Jeg orker ikke.. Jeg gidder ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Stenges pga dårlig utnyttelse av emne. Skriv posten på nytt og reformuler topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg