Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd nettingen som er på engangsgriller?

Ligner på engangsgrillen jeg kjøpte på rimi for 20kr

Nei de ligner ikke engang , enorm forskjell der ja.

 

Men en annen ting, jeg sliter fortsatt med føttene til dette kabinettet , ser ut som det blir den hardeste nøtten her, tar derfor imot alle forslag .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å lage en endelig uppdate når alt var på plass,har som sagt ikke bestemt hva jeg skal bruke til føtter og så venter jeg på div ting bla nytt skjermkort som blir enten 800 XT eller 9600 Ultra , ville vært greit å ha dette på plass med tanke på vannkjølingen slik at jeg kan legge alt av slanger og kabler sikkelig .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Hva med mitt forslag for noen sider tilbake, når det gjelder føtter??

Tror det ville vært super nice, børsta aluminium/blank stål med plexi føtter :yes:

 

Håper du mener 6800ultra, da 9600 ultra høres ut som en kvasi ting mellom ati og nvidia :p

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Takker , ja jeg ble fornøyd med de viftegrillene , prøvde først med bare den "blade" grillen men den ble for åpen og det ble rett og slett ikke pent , derfor kjøpte jeg den "nettingen" og la bak. Ble noe helt annet og den er faktisk penere i virkeligheten enn på bildene , så den kan trygt annbefales .

Lenke til kommentar
fant noe på jobben som muligens kan brukes...

sorte runde føtter fra en dell server :D

Skal ta ett bilde etterpå...

Tror de blir bra om du legger på en liten plexi ring under, lyse svakt blått :yes:

 

\\Sp33D

Jepp, er de brukbare kan jeg tenke meg å kjøpe dem hos deg , kunne nok laget ting selv men problemet er at høyre arm streiker (skadet), skal inn til opperasjon 5 aug og direkte derfra til opptrening, blir nok borte en mnd tid :no:

Lenke til kommentar

Meget, meget pent. (Wow... noe slikt er det sjelden jeg sier. Føl Eder beæret!)

 

Til føtter ville jeg brukt svarte dørstoppere som du skrur inn fra undersiden. Så får du dempet vibrasjonene som gjerne forplanter seg til skrivebordet. Noe lignende dette, kanskje? 3-4 cm er jo ideell høyde. Men det kan jo sette merker hvis det skyves, og så videre... :hmm:

Lenke til kommentar

det/de katode rørene hvor kjøpte du de?? egentlig litt off topic...hehe :blush:

 

 

men jeg må bare si at jeg har ikke sett noen som kan bygge kabinett så bra som deg og jeg håper du starter et nytt prosjekt en gang for dette har vært veldig morro og følle med på.. du kan dette her!! hehe

Endret av solar9
Lenke til kommentar

Rørene er kjøpt på microplex, problemet er bare at de oppererer med flere typer under samme navn . Bestilte først 2 stk og fikk de så bestilte jeg 2 til med samme navn og best nr men disse så anderledes ut , de 2 siste lyste også bedre , litt dumt egentlig når en skal bruke dem sammen .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...