Boralis Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Hvor tykk bør den kryssfineren være? Kommer sannsynligvis til å lage trekabinett selv til en HTPC. Vil annbefale minimum 6 mm plater , skal du bøye dem slik jeg har bruker du to med halve tykkelsen og bøyer en av gangen og har lim mellom dem . Jeg har brukt 8 og 10 mm plater i mitt , fronten som er buet laget jeg av en 3 og en 4 mm plater som er formet og limt på hverandre , dette for å klare å få en riktig bøy på dem . Blir de for tykke er det vanskelig å forme dem . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei,har nå vært på en butikk som selger styling til biler og der hadde de bla chrommet grillplater for å lage /tilpasse i grillen på biler . Jeg kjøpte en slik med tanke på å lage griller til kabinettet selv ,tror de kan bli bra . Skal hive opp et bilde snart . snekkern Trykk på linken her og velg bilder,der ligger det, dette fordi jeg har den andre maskinen ute av drift for øyeblikket. Endret 19. juli 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) flott! hadde også tenkt å kjøpe sånn & netting til mitt neste prosjekt.. nå får jeg en forsmak *lovin' it* Endret 19. juli 2004 av kverna Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Så absolutt bra ut, ja. Hva kostet den? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Så absolutt bra ut, ja. Hva kostet den? Plata er 30 x 90 cm og kostet ca 250.- . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 er prosjekt snekkerboden erklært feridig nå? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 en mod blir aldri ferdig Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Ikke for å stjele showet her, men her er hva jeg har gjort med tilsvarende gitter: Lakkerte det sort silkematt, da jeg syntes det passet best. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Ble bra det der skrue , forresten finnes det gittret i sort også . Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ikke dumt det der. Gitter og litt større griller er absolutt noe Microplex osv skulle hatt i sortimentet sitt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Ikke dumt det der. Gitter og litt større griller er absolutt noe Microplex osv skulle hatt i sortimentet sitt. Jepp,nå snakket jeg med dem for ca en mnd siden og da lovte de å ta inn flere 120 mm griller . Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Ble bra det der skrue , forresten finnes det gittret i sort også . Lakkerte det sort silkematt, da jeg syntes det passet best. Derja. Må nok lakkere det selv. Endret 20. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Du MÅ på TG 05! det ble jo knallfint Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Ser Microplex har fått inn noen få nye 120 mm griller . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Har nå reparert skaden i front og begynt å montere sammen igjen , satte inn nye brytere i front med det samme. Kommer med ny uppdate i morgen med bla de nye grillene. Lakka litt på min gamle Compaq med det samme jeg var i gang, den ble sort og sølv Endret 23. juli 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 seriøst vil denne treaden passere 2000 svar? er vel første gang i workloggens historie ( på dette forumet ) at det har vært en så stor tread. men resultaten ble bra da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Tja mulig ,vet ikke hvor høyt det har vært tidligere . Men vet det har vært en enorm respons her , noe som har vært veldig morro og inspirerende . Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 sitter og planlegger nytt prosjekt jeg og. Har jo allerede Subaru Casemodn. Som jeg forøvring skal pusse litt på til høsten. mekke den enda bedre. men det stopper ikke der. Skal kjøpe understell og chassis til en 60cm Subaru Impreza og bygge inn en pc med itx osv. kan bli bra. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 dette "handler" du snekkern, Forumets stolthet... jeg er stolt over å ha deg her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 OK, hva mener dere om disse: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå