Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Hvor tykk bør den kryssfineren være? Kommer sannsynligvis til å lage trekabinett selv til en HTPC.

Vil annbefale minimum 6 mm plater , skal du bøye dem slik jeg har bruker du to med halve tykkelsen og bøyer en av gangen og har lim mellom dem .

Jeg har brukt 8 og 10 mm plater i mitt , fronten som er buet laget jeg av en 3 og en 4 mm plater som er formet og limt på hverandre , dette for å klare å få en riktig bøy på dem . Blir de for tykke er det vanskelig å forme dem .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,har nå vært på en butikk som selger styling til biler og der hadde de bla chrommet grillplater for å lage /tilpasse i grillen på biler . Jeg kjøpte en slik med tanke på å lage griller til kabinettet selv ,tror de kan bli bra . Skal hive opp et bilde snart .

 

snekkern

 

Trykk på linken her og velg bilder,der ligger det, dette fordi jeg har den andre maskinen ute av drift for øyeblikket.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Har nå reparert skaden i front og begynt å montere sammen igjen , satte inn nye brytere i front med det samme.

 

166.jpg

 

Kommer med ny uppdate i morgen med bla de nye grillene.

 

Lakka litt på min gamle Compaq med det samme jeg var i gang, den ble sort og sølv :)

 

167.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

sitter og planlegger nytt prosjekt jeg og. Har jo allerede Subaru Casemodn. Som jeg forøvring skal pusse litt på til høsten. mekke den enda bedre. men det stopper ikke der. Skal kjøpe understell og chassis til en 60cm Subaru Impreza og bygge inn en pc med itx osv. kan bli bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...