Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble rett å slett bare SUPERB! denne workloggen ga meg masse inspirasjon til å lage meg et eget kabinett...

 

bra Finish på lakken din :)

 

men hva koster de kryssfine platene ?

 

men litt offtopic, den Dangerden RBX blokka di der, er den så bra som de sier den er ?

 

 

 

**thumpsup**

Lenke til kommentar

OK, for de som husker dette bildet .

135.jpg

 

Så viser det den skaden jeg fikk nede til venstre for LCD panelet da jeg dro til skruen for hårdt .

Har nå fikset den og lakkert over , den ble da helt fin men problemet er at overgangen mellom "gammel" og ny lakk synst fra enkelte vinkler .

Derfor har jeg bestemt meg for å ta alt ut av kabinettet for så å legge et lag lakk på hele greia .

Joda det blir en del jobb , men da slipper jeg å irritere meg over dette senere . :thumbup:

Lenke til kommentar
Jo takk, men her er det snakk om bare et lag for å fjerne de overgangene som ble etter reprasjonen , dette fordi det irriterer meg at disse syns fra enkelte vinkler .

Kjipt at dette skjedde. Men bra at du fikser det. Bedre å jobbe litt ekstra med det og få kabinettet helt strøkent, enn å ha småfeil som irriterer deg.

Lenke til kommentar
' date='12/07/2004 : 15:44'] er det noen spesielle egenskaper med tre som gjør at det egner seg til å brukes i kabinett?

Tja hovedsakelig at det er lettere å arbeide med ,spesielt om du skal ha buer eller slikt + at sammeføyningene blir penere . Annbefaler kryssfiner da dette er mer stabilt enn feks hobbyplank .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...