knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Litt off topic men men , jeg har nå bestilt nytt grafikkort som skal inn her et 800 XT , blir morro å teste . Litt off topic her. Har du funnet ut noe mere om gigabyte kortet og minne problemene ved bruk av 2 brikker? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Det ser ut til å være en biosoppdatering som må til , venter i spenning på en . Nei kortet er ikke sponset , solgte 9800 xt kortet i dag . Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Dette ble rett å slett bare SUPERB! denne workloggen ga meg masse inspirasjon til å lage meg et eget kabinett... bra Finish på lakken din men hva koster de kryssfine platene ? men litt offtopic, den Dangerden RBX blokka di der, er den så bra som de sier den er ? **thumpsup** Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Nå betalte ikke jeg noe for kryssfineren da dette var overkudd etter innredning i en båt , men kan tenke meg rundt 3-400 kroner for det du trenger til et kabinett . Joda blokka er bra den , ca som en MAZE 4 eller muligens hakket bedre . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 OK, for de som husker dette bildet . Så viser det den skaden jeg fikk nede til venstre for LCD panelet da jeg dro til skruen for hårdt . Har nå fikset den og lakkert over , den ble da helt fin men problemet er at overgangen mellom "gammel" og ny lakk synst fra enkelte vinkler . Derfor har jeg bestemt meg for å ta alt ut av kabinettet for så å legge et lag lakk på hele greia . Joda det blir en del jobb , men da slipper jeg å irritere meg over dette senere . Lenke til kommentar
^BerZerK^ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Eyy.. Da var nesten 3 timer brukt på lese gjennom denne 96 siders tråden. Exellent work indeed! Og så herlig med en slik stor detaljperfeksjon Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Lykke til med enda en lakkering Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jo takk, men her er det snakk om bare et lag for å fjerne de overgangene som ble etter reprasjonen , dette fordi det irriterer meg at disse syns fra enkelte vinkler . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jo takk, men her er det snakk om bare et lag for å fjerne de overgangene som ble etter reprasjonen , dette fordi det irriterer meg at disse syns fra enkelte vinkler . Kjipt at dette skjedde. Men bra at du fikser det. Bedre å jobbe litt ekstra med det og få kabinettet helt strøkent, enn å ha småfeil som irriterer deg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jepp,men nu drar jeg på fisketur , ses rundt den 20.7 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jepp,men nu drar jeg på fisketur , ses rundt den 20.7 Det var da ikke måte på lang fiske tur. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 noen som kan fortelle meg hvor det selges slike LCD- displayer? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hammar elektronikk Det er forsåvidt en annen tråd du kan se på her Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 er det noen spesielle egenskaper med tre som gjør at det egner seg til å brukes i kabinett? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 at det er veldig fint å se på er vel en "egenskap" samt at man får en veldig fin finish Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er en del lettere å jobbe med enn visse metaller.. det er vel også en grei egenskap. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 ' date='12/07/2004 : 15:44'] er det noen spesielle egenskaper med tre som gjør at det egner seg til å brukes i kabinett? Tja hovedsakelig at det er lettere å arbeide med ,spesielt om du skal ha buer eller slikt + at sammeføyningene blir penere . Annbefaler kryssfiner da dette er mer stabilt enn feks hobbyplank . Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvor tykk bør den kryssfineren være? Kommer sannsynligvis til å lage trekabinett selv til en HTPC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå