Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Fikk den sotningsfilmen i dag , desverre er det noen skader på den . Det ser ut som den "skrapen" som følger med har danset fritt inni pakken , men skal se om jeg alikevel får nok til sidevinduet . Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Oftopic snekkern. http://www.snekkerboden.com/?do=foto siden vises feil... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Oftopic snekkern.http://www.snekkerboden.com/?do=foto siden vises feil... Vet,det vil bli fikset. Har hatt det temmelig travelt i det siste så vi får se, skal jo legge workloggen over dit når jeg får tid . Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Oftopic snekkern.http://www.snekkerboden.com/?do=foto siden vises feil... Jeg har sett det probleme oxo... ser ut som det blir feil når selve sia er mindre en menyen. Tror det skal gå fint når han får litt inn på den sia og den blir litt lengere. Synd det som hade skjedd med sotningsfilmen. Endret 2. juli 2004 av Kalle_^ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Jepp,får se på den senere i kveld ,håper det rekker til vinduet Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 blei den skada av turen altså?? Jeg tenkte på om jeg skulle putte den i en kjempe svær eske med masse beskyttelse, men regna med at det skulle gå greit.... Evt så får jeg sende deg mere da \\Sp33D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Ser ut som den "skrapen" du la med har danset fritt rundt ,den skulle nok vært teipet fast inne i esken , men jeg holder på og prøver for å se hvordan det blir . Gir tilbakemelding siden . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 OK, for å si det sånn så passet denne filmen meget bra , bare synd at der er noen hakk som blir synelig. De synest ikke på dette bildet men i virkeligheten ser man dem . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Jepp,faktisk er den filmen penere i virkeligheten enn det som fremkommer her og så blir det vel enda bedre når jeg rydder bort de kablene som liger der nå , de er en nødløsning til jeg får noen som er lange nok Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 litt off topic: Skal du på oslolan snekker'n? isåfall må jeg komme bort og sjekke kabinettet ditt det er bare sykt gromt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hmm 150 mil for å dra på lan nei tror jeg står over Endret 2. juli 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehe oki glemte nesten at du bodde så langt unna Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jepp, så var det de x#"** føttene sin tur Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Snekker`n: Du har muligens svart på dette før, og kanskje litt O/T akkurat nå, men hvilken rekkefølge har du på vannkjølingskomponentene dine? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 CPU blokk , GPU blokk , NB blokk, pumpe, tank , radiator . Dermed får jeg det kaldeste vannet på cpu . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Litt off topic men men , jeg har nå bestilt nytt grafikkort som skal inn her et 800 XT , blir morro å teste . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Litt off topic men men , jeg har nå bestilt nytt grafikkort som skal inn her et 800 XT , blir morro å teste . Fikk du sponset skjermkortet også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå