Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, er det meningen det med den manglende skrua på viftegrillen?

 

faktisk så syntes jeg den med rør og plexi under hadde vært temmelig grom! men isteden for at den var helt enkel, så kunne du kanskje sota de med kanskje 2-3 lag med sotnings film, så lagt noen små lite kraftige blå leds nedi.

 

Det kkunne kanskje vært tøft... altså med små "glødende" føtter... de hadde heller ikke tatt oppmerksomheten bort fra selve kabinettet

Ser mange hengte seg opp i den skruen :) årsaken er rett og slett at jeg hadde av grillen ,så mista jeg den ene skruen og fandt den ikke igjen ,hadde heller ikke flere like så jeg må kjøpe en ny,når jeg bare husker på det :D

Mysteriet løst :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm, da kommer raporten fra dagens lille jakt, ingenting, nada ikke noen butikker som hadde føtter ala de som sitter under forsterkere, det enste de hadde var spikes i alle mulige farger og priser, til høytalere da :no:

 

Beklager snekkern, om ingen vet om noen butikker i byen som har det, så virker det ikke som om jeg får tak i de :(

Lenke til kommentar

må bare si det snekker'n knallbra! Brukt 1 time på å lese (og da leste jeg FORT:) gjennom alle 94 sidene. Selv om jeg ikke synes designet er 100% så er grunnarbeidet langt over 110% :D

 

Og sluttresultatet er bedre enn noe annet jeg har sett:P

 

stå på sier bare jeg :w00t:

Endret av Jolle99
Lenke til kommentar

Dynga er tingen :thumbup: , det er fullt av dumme folk som kaster ting som er fullt brukelige som kan brukes av andre! En kompis av meg fant seg en knall forsterker til 5000,- en gang, eneste problemet var at den ble fort varm så man trengte bare å sette inn noen "lydløse" vifter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...