Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten skrive litt om min reise igjenom denne rare hifi verdenen...

Jeg var innom hifi klubbe, spaceworld og hifikjeden, det merkelige er att alle ansatte så like ut, ble nesten skremt :ermm:

 

Men de var veldig hyggelige, ga meg instrukser om hvilket hifi senter som var det nærmeste, det viser seg at området rundt sentrum scene vest er reneste hifi mekka, tror det ligger en 5-6 butikker der, jeg rakk 3, tar resten i lunsjen i morgen (sommer i banken, ingen som bryr seg alikevel :cool: )

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

hmmm ,den med plexi som lyser under :dribble:

 

Jeg tenkte litt, om du skaffer ett rør i aluminium eller lignende, kutter det i passe høyde og fester en plexi bit under, det kunne blitt veldig bra...

 

Her er en liten forklaring til deg jeg mener:

 

thesp33d-ben_forslag.jpg

- Ta to plexi biter å lag de runde, den ene minde en den andre, lim de sammen.

- borr ett hul igjenom, så etterborrer du den nederset, slik at du får senket skruen

- sett røret opp, slik at kun den underste syns, den øverste er for at den skal bli mer stabil...

- skru en skrue igjenom helle saken og inn i kabinett bunnen..

 

Tror det kan bli bra, pluss at du kan lyse opp bena med leds!

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Jepp leker med tanken ja , så om jeg ikke finner noe som er ferdig så får jeg nok lage dem selv .

Men rustfritt stål kan jo være bra da det er blankere .

Om jeg rekker dette før jeg drar på fisketur vet jeg ikke,skal til finnmark og troms og fiske litt i en 14 dagers tid . Drar den 7.7

Lenke til kommentar

hehe, er det meningen det med den manglende skrua på viftegrillen?

 

faktisk så syntes jeg den med rør og plexi under hadde vært temmelig grom! men isteden for at den var helt enkel, så kunne du kanskje sota de med kanskje 2-3 lag med sotnings film, så lagt noen små lite kraftige blå leds nedi.

 

Det kkunne kanskje vært tøft... altså med små "glødende" føtter... de hadde heller ikke tatt oppmerksomheten bort fra selve kabinettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...