Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som du og andre har nevnt så ser føttene litt spinkle ut. Hade vært finere med føtter som er tykkere, men de funker da fint. Passet med de i metall.

 

Trur ikke det hade blitt fint med plexi føtter og lys. Det blir å virke enkelt og ikke så fint. Du har jo ikke brukt så mye plexi på kabinette til nå og trur ikke det vil passe inn i helheten på kabinette.

 

Jeg ville beholdt de føttene du har nå og kansje bytte til noe annet hvis du kommer over det.

Lenke til kommentar

Er akkurat det jeg er redd for , føtter i plexi med lys tror jeg ikke passer til dette kabinettet.

Siter og leker med tanken om jeg skal ta med en av disse føttene ned til et mekanisk verksted å få dem til å dreie meg noen som er kraftigere i rustfrit stål.

Hva tror dere om det? :hmm::hmm:

Lenke til kommentar

Hei Snekker'n. Bare tenkte på de føttene. Synes personlig de ble litt små og "lubne", om du kan forstå hva jeg mener. Synes plexi-føtter med led's inni hadde blitt en smule "jalla" på det kabinettet, synes du bør følge opp den elegante stilen du har begynt på. Derfor tenkte jeg disse hadde sett helt råe ut på kabinettet ditt. De er egentlig ment for å monteres under høytalere, og de er også vibrasjonsabsorberende, nok en fordel, selv om den er relativ liten med tanke på kabinettet ditt. En ulempe er vel prisen, men hadde jo sett utrolig fett ut?

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Hei Snekker'n. Bare tenkte på de føttene. Synes personlig de ble litt små og "lubne", om du kan forstå hva jeg mener. Synes plexi-føtter med led's inni hadde blitt en smule "jalla" på det kabinettet, synes du bør følge opp den elegante stilen du har begynt på. Derfor tenkte jeg disse hadde sett helt råe ut på kabinettet ditt. De er egentlig ment for å monteres under høytalere, og de er også vibrasjonsabsorberende, nok en fordel, selv om den er relativ liten med tanke på kabinettet ditt. En ulempe er vel prisen, men hadde jo sett utrolig fett ut?

Så slettest ikke dum ut de der, vet du hvor store de er, det måtte da bli i titan gull vil ikke passe inn her, prisen var heller ikke gal de som står under nå kostet 128 kr pr stk .

Lenke til kommentar

:dontgetit: Jeg er ikke så sikker på at de konene hadde funket så bra. (Det blir litt for glorete med gull, når resten er holdt rent i sort/sølv...)

 

Om du hadde fått tak i noe som liknet på føttene til DENNE FORSTERKEREN så tror jeg det hadde blitt helmax, og vel så det.

 

Jeg sverger på at jeg har sett noe liknende i løssalg, (attpåtil med filtbelegg under) - husker bare ikke hvor.

 

* sjekke litt rundt på nettet *

Lenke til kommentar
:dontgetit: Jeg er ikke så sikker på at de konene hadde funket så bra. (Det blir litt for glorete med gull, når resten er holdt rent i sort/sølv...)

 

Om du hadde fått tak i noe som liknet på føttene til DENNE FORSTERKEREN så tror jeg det hadde blitt helmax, og vel så det.

 

Jeg sverger på at jeg har sett noe liknende i løssalg, (attpåtil med filtbelegg under) - husker bare ikke hvor.

 

* sjekke litt rundt på nettet *

Ja gjør det og gi meg et hint ,kan tenke meg de der ville passet . Muligens dobbelt så høye , kunne jo kjøpt 8 stk og satt 2 oppå hverandre :hmm:

Lenke til kommentar
:dontgetit: Jeg er ikke så sikker på at de konene hadde funket så bra. (Det blir litt for glorete med gull, når resten er holdt rent i sort/sølv...)

 

Om du hadde fått tak i noe som liknet på føttene til DENNE FORSTERKEREN så tror jeg det hadde blitt helmax, og vel så det.

 

Jeg sverger på at jeg har sett noe liknende i løssalg, (attpåtil med filtbelegg under) - husker bare ikke hvor.

 

* sjekke litt rundt på nettet *

Ja gjør det og gi meg et hint ,kan tenke meg de der ville passet . Muligens dobbelt så høye , kunne jo kjøpt 8 stk og satt 2 oppå hverandre :hmm:

Ja, tror det hadde blitt penere!

Lenke til kommentar
Hmm, de føttene blei for høye og tynne, litt større diameter hadde blit mye bedre!

Har du noen hifi butikker i nærheten?

Kan prøve å stikke innom noen i Byen om du ikke har mulighet, kanskje jeg kan sponse deg med noen ;)

 

\\Sp33D

:yes: Enig likte ikke proposjonene på de...

Lenke til kommentar
Hmm, de føttene blei for høye og tynne, litt større diameter hadde blit mye bedre!

Har du noen hifi butikker i nærheten?

Kan prøve å stikke innom noen i Byen om du ikke har mulighet, kanskje jeg kan sponse deg med noen ;)

 

\\Sp33D

Har vært på de "hi-fi" butikkene som er her ,men det var dårlig utvalg.

Men om du gidder og finner noen hadde det vært topp , jeg skal selvfølgelig betale dem

Lenke til kommentar

Jeg sjekker om jeg rekker hifi klubben eller noe lignede i morgen!

Om de ikke koster flesk så sponser jeg dem ;)

Eneste jeg vil ha da er en takk til Sp33D post :innocent:

 

 

\\Sp33D

 

PS har du mms telefon? så kan jeg evt ta ett bilde når jeg er der å sende til deg :cool:

Lenke til kommentar
Jeg sjekker om jeg rekker hifi klubben eller noe lignede i morgen!

Om de ikke koster flesk så sponser jeg dem ;)

Eneste jeg vil ha da er en takk til Sp33D post :innocent:

 

 

\\Sp33D

 

PS har du mms telefon? så kan jeg evt ta ett bilde når jeg er der å sende til deg :cool:

Snakk om å være hjelpsom :thumbup: jeg er helt imponert , makan til service skal man lete lenge etter :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...