Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ok, har vært og kikket litt rundt omkring ,men det var ikke lett å finne noe , men kom over disse og tror dem kan brukes . http://snekkerboden.com/prosjekt/161.jpg Noen meninger om dem Jeg syntes de var meget stilige i alle fall. Hvor høye er de? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 De er ca 2 cm høye . Tror jeg prøver å møntere dem på Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 De er ca 2 cm høye . Tror jeg prøver å møntere dem på Gjør det, sleng opp noen bilder, da! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Jepp,gjør en test så skal jeg hive opp et par bilder,så får vi se . Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg tror det hadde vært enda tøffere med lave, helt sylindriske føtter, med større diameter. Men, de var jo ikke stygge de der heller, da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Joda ,men disse var de eneste jeg fikk tak i , får vel klare seg til jeg finner noe bedre . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Tja ble dette brukbart Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 veldig bra snekker`n dette ble nydelig Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 hm... så greit ut det, men jeg synes kanskje det så litt sturslig ut i forhold til resten av kabinettet Hadde vært litt kulere med selvlagde føtter av eventuelt plexi... siden du har laget alt selv fra før av så burde du ha noe selv laget der også men det er det jeg mener da... men ingen bryr seg vell om det:P Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 hm... så greit ut det, men jeg synes kanskje det så litt sturslig ut i forhold til resten av kabinettet Hadde vært litt kulere med selvlagde føtter av eventuelt plexi... siden du har laget alt selv fra før av så burde du ha noe selv laget der også men det er det jeg mener da... men ingen bryr seg vell om det:P enig der.. det ble jo nevt tiligere i tråden å lage dem i plexi.. noen la også ut et par bilder.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hadde vært litt kulere med selvlagde føtter av eventuelt plexi... siden du har laget alt selv fra før av så burde du ha noe selv laget der også men det er det jeg mener da... men ingen bryr seg vell om det:P Nja, tror chrome-føtter vil stå mer i stil til kabinettet enn plexi-føtter. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Pusse, pusse, gnikke, gnikke, krom ,blankt. Såg litt stusseligt ut. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nice snakker'n det gjorde seg med dei føttene Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 dra meg baklengs inn i fuglekassa!! for ett kabinett!!! Du har gjort ett utrolig bra arbeid snekker'n...gleder meg til å se sotnings resultatet ditt Mvh Prop Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Vel,enig i at de kunne vært støre, ikke høyere men bredere (større dimensjon) får se hva jeg finner på ,men bruker vel disse inntil vidre . . Tar imot både positive og negative tilbakemeldinger og gode forslag Endret 28. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 hehe... Morroklompen... Positive ja... Negative er vel heller umulig! Helt rått.... Og føttene ble tøffe! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Neida det er ikke umulig og innspill fra andre er bestandig viktig på godt og ondt , det er nemmelig ting dere kan se som ikke jeg ser og derfor er tilbakemeldinger viktig , det er jo en av de viktigste grunnene for å legge ut et prosjekt . Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Drit stilige føtter. Jeg kan godt komme med noe negativt: Jeg likte ikke det bordet kassa står på Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 hm... så greit ut det, men jeg synes kanskje det så litt sturslig ut i forhold til resten av kabinettet Enig med deg, det så litt sturslig ut i forhold til resten av kabinettet. Som noen andre sa her, det hadde vert tøft med noen føtter av plexi og kansje satt noen LED's inni... Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 joda, enig der.... Viktig med tilbakemeldinger. Men når et prosjekt er som ditt... hva er det da og sette fingren på? Ingenting... ok bare for å kommentere/kritisere. (usæriøst sådann) Worklog'en din er for lang. Synes fremdeles at dette er det råeste kabinettet på forumet alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå