Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80 (Sider 1 2 3 ...89 )

Trådstarter: Snekker`n

1779 innlegg

151757 visninger

25/06/2004 : 22:13

Siste innlegg av: ComputerBoy

 

:scared:

 

Dette er det råeste jeg har sett i det "ordentlige" forumet siden jeg startet å besøke HW.no! Fy Flate for en interesse denne workloggen har fått. Hadde du ventet noe slikt da du startet, Snekker`n?

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80 (Sider 1 2 3 ...89 )

Trådstarter: Snekker`n

1779 innlegg

151757 visninger

25/06/2004 : 22:13

Siste innlegg av: ComputerBoy

 

:scared:

 

Dette er det råeste jeg har sett i det "ordentlige" forumet siden jeg startet å besøke HW.no! Fy Flate for en interesse denne workloggen har fått. Hadde du ventet noe slikt da du startet, Snekker`n?

 

-KJ

For å si som sant er så hadde jeg ikke drømt om denne responsen selv i mine villeste fantasier , da jeg startet var jeg faktisk spendt på om den kom til å nå 10 000 besøk og om den ble til å runde 2-300 innlegg .

Så ja det har vært utrolig morro å holde på med en slik tilbakemeldin som denne har fått , det er bare slikt en kan drømme om :D

Så nok en gang takk til alle som har giddet å svare og lese denne loggen , det har vært utrolig givende . :thumbup:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
OK, prøver å tilpasse her , litt vanskelig å ta bilder da jeg må holde delene med ene hånden.

http://snekkerboden.com/prosjekt/159.jpg

 

Og her med lys i . ble litt uklart bilde da

http://snekkerboden.com/prosjekt/160.jpg

 

Er dette bra nok for å montere inn i kabinettet ? :hmm:

Oh yes! ;) Ble fint med den kurven der, syntes det oprinnelige displayet brøt litt for mye. Utrolig tøft med sotningsfilm, ja! :)

Lenke til kommentar
Bare lurer på hvordan du feste hk, kan du si det, for jeg lager trekabiss selv å finner ikke ut en måte å få festa på

Hovedkortet er festet på en egen plate av kryssfiner, mellom denne platen og hovedkortet har jeg brukt samme type avstandsstykker som det som brukes i et ferdigkjøpt kabinett .

Håper det var svar godt nok :)

Lenke til kommentar

Opps trippelpost, pinelig :blush::blush:

 

men siden jeg først har tabbet meg ut kan jeg vel legge til litt info i samme slengen .

Regner med å få sotningsfilmen i morgen og da blir den montert , i tillegg skal jeg en tur til byen og se etter noe til føtter ,da jeg ikke har funnet noe som passer.

Det var ikke så enkelt som jeg trodde .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Hva slags føtter skal du ha snekkern?

Var på en lokal møbel/elektrobutikk, de hadde noen sånne hifi føtter, i aluminius og gummi, om du skjønner hva jeg mener, det hadde sett bra ut tror jeg (sølv farga runde, med en sort gummi pad under)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...