Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Ser ikke en eneste spiker jeg, det er skruer De fleste av disse blir fjernet da deres oppgave var å holde buen på plass under liming. De som blir igjen blir senka og så skal alt sparkles med karosserisparkel ,pusses, grunnes, pusses og så kommer filler før lakkinga begynner. Men hyggelig at dere spør og kommer med forslag tips, det er liksom halve loggen det Endret 13. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Kremt, greit da misforsto jeg. Kunne sverget på at det var skruer da, men pytt pytt. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Ser ikke en eneste spiker jeg, det er skruer De fleste av disse blir fjernet da deres oppgave var å holde buen på plass under liming. De som blir igjen blir senka og så skal alt sparkles med karosserisparkel ,pusses, grunnes, pusses og så kommer filler før lakkinga begynner. Men hyggelig at dere spør og kommer med forslag tips, det er liksom halve loggen det Senking? Karosserisparkel? Are you building a car, sir? Kikket på bildet? -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Neida ikke bilbygging men har lyst til å prøve å få en slettest mulig overflate, derfor bruker jeg dette og etter man har grunnet og slipt kan en bruke noe som kalles "filler" dette skal da ta de siste små riper før lakking. Men hva jeg får til er en annen sak,det er iallefal dette som er tanken. Ja jeg så på bildet, synd at den var blå Endret 13. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Den ble for blå ja? Tror du det er fysisk mulig å knabbe dekselet av min TruePower og bytte med innmaten i ditt? La ingen forsøk være uforsøkt, evt. uprøvd eller ugjort. Velg det du synes passer best. -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Tja om viftene passer så,har du et bilde av den Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Pent det her ja! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 For de som har sett på prosjektet mitt WaterMIST har sikkert sett at jeg skal lage nytt kabinett til min MIST 550w PSU, dette er helt sort. Jeg kan ta mål av det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Ok, nå har jeg komme så lang at jeg er begynt å tillpasse komponentene i kabinettet først stforsyning og hovedkort. Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Skikkelig stilig Snekker'n.. Hvis ikke dette blir bra så vet ikke jeg.. Stilig med den buen hvertfall. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Stilig prosjekt, Snekker'n.. Men er litt n00b på A64 systemer. Hva er det kortet som er plassert over cpu der?? Har ikke sett noe sånt før. Endret 14. april 2004 av traskas Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Ble meget bra dette snekker`n, gleder meg som "sikkert" mange her videre gjør. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Takk takk, hensikten med den buede fronten var jo nettop å forsøke å få litt forandring fra et std kabinett, i tillegg får jeg jo her muligheten til å montere utstyret der jeg vil ha det og ikke der kabinettprodusenten vil jeg skal ha det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Stilig prosjekt, Snekker'n.. Men er litt n00b på A64 systemer. Hva er det kortet som er plassert over cpu der?? Har ikke sett noe sånt før. Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet. Kan nevne at siden jeg holder på med å tilpasse stforsyningen min til det nye kabinettet har jeg nå en aopen 250W st forsyning som driver maskinen min , det gjør den uten problem med alle 7 viftene tilkoblet Endret 14. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Stilig prosjekt, Snekker'n.. Men er litt n00b på A64 systemer. Hva er det kortet som er plassert over cpu der?? Har ikke sett noe sånt før. Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet. Kan nevne at siden jeg holder på med å tilpasse stforsyningen min til det nye kabinettet har jeg nå en aopen 250W st forsyning som driver maskinen min , det gjør den uten problem med alle 7 viftene tilkoblet Hvilket system kjører den ? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 hmm.. Meget inponerende snekker`n ! Lykke til videre Ps: legg ut mange bilder da? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Stilig prosjekt, Snekker'n.. Men er litt n00b på A64 systemer. Hva er det kortet som er plassert over cpu der?? Har ikke sett noe sånt før. Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet. Vil bare si at strøm og volt ikke er det samme bare for å pirke.. men, dette ser jo KNALL BRA ut! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Stilig prosjekt, Snekker'n.. Men er litt n00b på A64 systemer. Hva er det kortet som er plassert over cpu der?? Har ikke sett noe sånt før. Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet. Vil bare si at strøm og volt ikke er det samme bare for å pirke.. men, dette ser jo KNALL BRA ut! Vet det det lærte jeg på elektolinja, ja jeg har faktisk gått den Til deg som spurte om systemet så ser di det ved å trykke på nicet mitt. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 Meget pent det kommer til og bli utrolig fint gleder meg til du blir ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå