Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv.

 

A4.jpg

Hvordan går det med trekabinettet,, lurer på å få laget et i alu. men tre er jo uvanlig!!! håper det blir bra..

Lenke til kommentar
OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv.

 

A4.jpg

Hvordan går det med trekabinettet,, lurer på å få laget et i alu. men tre er jo uvanlig!!! håper det blir bra..

hvis den posten hadde vært postet for mange uker siden kunne den vært up to date.. :p

Lenke til kommentar
Som sagt..... Du er bare rå på slike ting :w00t:

 

Har du noen vidre planer, eller er kabinettet finito? jeg synes det du har er mer en greit nok jeg ;)

Holder nå på å montere inn det dekslet som er vist ovenfor, så har jeg den filmen på sidedøren og så må jeg ha føtter på dette , skal en runde i morgen å se hva jeg finner . Har et par små planer til , men vet ikke om de blir realisert får se .

Lenke til kommentar

utrolig stilig lcd, de er pes å ta bilde av, i know...

btw så har jeg nå overlevert pakka til posten her i banken, så den kommer vel til uka... i en passende embalasje for en snekker....

Blir spennende å se hvordan den blir på kassa, hvor mørk den blir osv...

 

gleder meg til å se mer!

 

edit: la med en slik 3m gummi ting for engel påføring...

Endret av the_real_Sp33D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...