mobil_brukeren Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 sinsykt bra!!! Har tenkt til å begyne og lage meg et kabinett i tre selv, men hvirdan har du fått til den buede delene forran?? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Da er det bekreftet snekkern, jeg får filmen i dag, sender den til deg i morgen... Håper du får brukt den da btw glemte å ta bilde, men nå kommer den snart da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Da er det bekreftet snekkern, jeg får filmen i dag, sender den til deg i morgen...Håper du får brukt den da btw glemte å ta bilde, men nå kommer den snart da... Tusen tak for hjelpen Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 For info så heter den Solfilmen du snakker om Polariserende. De fleste som driver Proft med Solfilm har dette. Dette er Film som soter Opp/Ned etter lysstyrken som går mot den. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jepp vet , men uansett kjempeflott av the_real_Sp33D å fikse denne filmen til meg og det GRATIS Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) OK, prøver å tilpasse her , litt vanskelig å ta bilder da jeg må holde delene med ene hånden. Og her med lys i . ble litt uklart bilde da Er dette bra nok for å montere inn i kabinettet ? Endret 24. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Den var bare nice da Snekker'n! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 najs lcd-disp skal ha et lignende i mitt kapp snart Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Som sagt..... Du er bare rå på slike ting Har du noen vidre planer, eller er kabinettet finito? jeg synes det du har er mer en greit nok jeg Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv. Hvordan går det med trekabinettet,, lurer på å få laget et i alu. men tre er jo uvanlig!!! håper det blir bra.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Snowface: kanskje lese igjennom alle sidene ? han er så å si ferdig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jo takk , har tatt av tvingene nå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv. Hvordan går det med trekabinettet,, lurer på å få laget et i alu. men tre er jo uvanlig!!! håper det blir bra.. hvis den posten hadde vært postet for mange uker siden kunne den vært up to date.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Som sagt..... Du er bare rå på slike ting Har du noen vidre planer, eller er kabinettet finito? jeg synes det du har er mer en greit nok jeg Holder nå på å montere inn det dekslet som er vist ovenfor, så har jeg den filmen på sidedøren og så må jeg ha føtter på dette , skal en runde i morgen å se hva jeg finner . Har et par små planer til , men vet ikke om de blir realisert får se . Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Velkommen til forumet, Snowface! Hvis du ser på topic står det "Sammendrag s 80". Ergo er det god oversikt over hva som er gjort der hvis du ikke tar deg til til å lese gjennom hele tråden. Det vil jeg likevel anbefale deg å gjøre, det er verdt det! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) utrolig stilig lcd, de er pes å ta bilde av, i know... btw så har jeg nå overlevert pakka til posten her i banken, så den kommer vel til uka... i en passende embalasje for en snekker.... Blir spennende å se hvordan den blir på kassa, hvor mørk den blir osv... gleder meg til å se mer! edit: la med en slik 3m gummi ting for engel påføring... Endret 25. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Meget nice snekker`n. Men hvor mye veier det egentlig? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Meget nice snekker`n. Men hvor mye veier det egentlig? Nevnte det vel tidligere , men det veier ca 7-8 kg tomt og ca 23 kilo med alt innmontert , dette med vannkjølingen og vannet i den, altså komplett . Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) WOW!!! Har ikke sett dette bildet før, sinnsykt rått Må bare si at du har gjort nydelig arbeid på dette prosjektet Snekker'n... Gleder meg til å se alle bildene fra det ferdige produktet Endret 25. juni 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg tenkte på en ting ang. de sterke LEDene på Rheobusen... Hadde det gått an å ta et svakt lag med svart lakk eller noe lignende over LEDene? Slik at du fortsatt kan se fargen, men at du slipper det helvetes sterke lyset...??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå