Boralis Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Så var kampen ferdig Og her er resultatet . Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er bare en måte å si det på.... DU ER GENIAL!!!!!! Få tatt bilde når den er montert på kabinettet og da Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 3M har MYE forskjellig innen filmer, ja. Jeg fikk et arsenal av valgmuligheter bare av helt blanke filmer når jeg skulle lage utstillingsmaskina deres, og de har naturligvis et mildt sagt imponerende utvalg andre filmer også. Kan bli kult, akkurat som resten av kassa! Edit: Post nr. 1500 :-) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 3M har MYE forskjellig innen filmer, ja. Jeg fikk et arsenal av valgmuligheter bare av helt blanke filmer når jeg skulle lage utstillingsmaskina deres, og de har naturligvis et mildt sagt imponerende utvalg andre filmer også. Kan bli kult, akkurat som resten av kassa! Edit: Post nr. 1500 :-) Har du en link , har sett på google men fant ikke noe sted de selger slikt . Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nei, snakka med noen der inne i forbindelse med prosjektet. Har dessverre ikke noe kontaktinfo, det ble bare gjort sånn i farta. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 OK, får vel lete litt og se hva jeg finner . Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har plenty med sotnings film fra 3m (svigerfar jobber der, kan noen si fri adgang til lim, silikon, sotningsfilm, sandpapir etc etc ) Kan sikkert sende deg litt, evt om du bor i oslo kan du komme og hente det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Høres bra ut,skal bare sjekke om det som jeg bestilte er kommet, er det ikke det sender jeg en PM for da gidder jeg ikke vente lengre . Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hvor stor bit trenger du? Jeg fikk en _veldig_ stor bit, men svigerfar var lur nok til å brette den, men jeg kan få han til å ta med en ny, som han ruller i stede Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Trenger faktisk en som er ca 50 x 50 cm . Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Om jeg rekker det, skal jeg få tak i han, tror personal butikken er oppe melom 12 og 13, mulig du kan få det i morra da... PM! til deg nå Endret 23. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Flott,takk for hjelp Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Detta blir konge Men hvor mye veier kabinettet cirka? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Tja selve kabbinettet veier ca 7-8 kg nå , med all hardwaren innmontert + vannkjøling ferdig montert veier det 23 kg er ikke så ille det . Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Blir meget bra dette! Alt går på skinner for deg nå syns jeg etter det jeg har lest, så får bare håpe at alt går vell videre.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg må si snekkern du slutter aldir å overakse meg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Skal prøve å montere det dekslet senere i kveld , nå skal jeg ta med meg min sønn og dra ut og båle og grille og storkose oss litt Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal prøve å montere det dekslet senere i kveld , nå skal jeg ta med meg min sønn og dra ut og båle og grille og storkose oss litt Hehehe.. Fikk veldig lyst på pølse nå ja BTW et sinnsykt bra projekt du har her Stå på! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ble så sent for vi var hjemme at det ble ikke tid til noe i kveld . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå