Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Da må du i så fall kjøpe forskjellige filmer, med forskjellige lysgjennomtrengelighetsgrad (langt ord). Du må så overlappe, akkurat som man gjør når man legger film på sterkt buede ruter. Har fått høre hos en kompis at det er langt i fra så enkelt å få pent. Du kan jo prøve!

 

Husk bare å bruk mye vann, og om du finner ut at dette går ikke, og at du ikke vil ha et lag på, få det av FORT!! Etter at vannet er borte så begynner limet å virke sabla fort. Problemet er ikke å få av filmen, men at det blir igjen rester som tar lang tid å få vekk, og de synes veldig godt igjennom filmen om du legger ny rett over. Forestill deg ei barnål mellom filmen og vinduet, blir samme greia..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Baken av kabinettet er laget i samme som resten ,nemmelig kryssfiner.

Men selbve den delen som uttakene til kortene er i har jeg skåret ut av et gammelt aopenkabinett og lakkert,fant ikke bilde av den i farta men skal fikse det.

Her er iallefall baksiden før noe var montert .

A8.jpg

Lenke til kommentar

Når det kommer mer på hjemmesiden er jeg ikke helt sikker på, som du nok ser er ikke den 100% ferdig enda,men det kommer :-)

Når det så gjelder den sotningsfilmen så lurer jeg på om ikke det finns slike som er gradert, altså at de blir gradvis mørkere?

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Tja, er ikke sikker på kvadratmeterprisen,men ca 3-400 kr for det du trenger til et kabinett .

LCD skjermen kan brukes til det meste,der kan du selv skrive inn ting du måtte ønske eller få den til å vise temp , spilleliste osv osv .

Den som jeg har koster vel mellom 5-600 ferdig og ca det halve som byggesett.

 

PS: noen som viste noe om den sotningsfilmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...